Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Zaterdag 27 februari vijfde ’t Zonnetje in huis
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Hoen Marco Hoen is a Male


geregistreerd: 24-02-2005
aantal berichten: 12

Zaterdag 27 februari vijfde ’t Zonnetje in huis Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag 27 februari organiseert DSC het vijfde ’t Zonnetje in huis benefiet­schaaktooi. Dit ter nagedachtenis van de in 2005 overleden Nico ’t Hoen. Een ieder wordt aangemoedigd mee te doen aan dit toernooi. De opbrengst komt ten goede aan De Zonnebloem.

Lees meer op www.delftseschaaksite.nl/toernooi/zonnetje.

17-01-2010 11:38 Marco Hoen is offline Send an Email to Marco Hoen Search for Posts by Marco Hoen Add Marco Hoen to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het moet me van het hart: van de 28 aanmeldingen tot zover zijn er 14 van SV Krimpen en pas 3 van DSC. Dus haast u allen en geeft u op!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-02-2010 11:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Hoen Marco Hoen is a Male


geregistreerd: 24-02-2005
aantal berichten: 12

nog 1 week Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hallo Delftse vrienden,

Met al 45 deelnemers aan het Zonnetje in Huis op 27 februari zal het wel zeker zijn dat er een record aantal deelnemers dit vijfde jaar mee zullen doen.

Er komen een enorm aantal deelnemers uit Krimpen naar Delft toe. Uiteraard hoop ik weer veel vrienden uit Delft te zien.

Tot dan!

Marco 't Hoen

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Marco Hoen on 19-02-2010 at 20:04.

19-02-2010 20:03 Marco Hoen is offline Send an Email to Marco Hoen Search for Posts by Marco Hoen Add Marco Hoen to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kan er dit jaar helaas niet bij zijn, maar wens iedereen veel plezier !

19-02-2010 20:34 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We gaan waarschijnlijk over de 50 deelnemers heen. Een zeer mooi resultaat!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-02-2010 15:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller