Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Noteboom 2010
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Noteboom 2010 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een interessante uitslag in ronde 2:
7 Oosterom, C. van (IM) Padurariu, Ciprian 0 - 1

Ranking van DSC-ers na twee ronden:

A:
1-10 Padurariu, Ciprian (2)
11-30 Borst, Filip (1,5)
31-59 Oosterom, C. van; Have, Roland ten (1)


B:
60-88 Lont, Jolle (0,5)

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

13-02-2010 18:15 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, partij is ook na te spelen op de toernooisite. Overigens maakte ik voor het eerst kennis met hem op station Delft aangezien we allebei de trein hadden gemist en ik hem de vorige avond geidentificeerd had als DSC speler. Toen we tegen elkaar bleken te moeten stond hij er op ook 9 minuten te wachten met het doen van de eerste zet, wel aardig.

De opening begreep ik niet helemaal en ik kon dan ook geen compensatie aantonen voor een geofferde pion. Later in de partij besloot Ciprian materiaal te offeren voor een aanval (deed hij in de analyse ook telkens - hij vroeg zelfs of ik niet van aanvallen hield aangezien ik al zijn offers met scepsis gade sloeg -, is hij altijd zo aggressief?) en toen had ik de winstmogelijkheden voor het uitkiezen.
Nadat ik echter zijn dame toestond naar h4 te verhuizen om lekker mee aan te vallen, wist ik zelfs geen remise meer te pakken. Niet zo best en gezien mijn bye, die ik overigens niet had willen missen, in de huidige ronde zijn de kansen op een goede eindklassering wel verkeken.

13-02-2010 19:42 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller