Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2009-2010 » Interne competitie (N14): Richard Oranje doet goede zaken
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N14): Richard Oranje doet goede zaken Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de voorlaatste ronde van de eerste competitiehelft heeft Richard Oranje uitstekende zaken gedaan. Hij won van Lennart Ootes en steeg daardoor 2 plaatsen op de ranglijst naar de vierde plaats. De top-3 kwam niet in actie in deze ronde. Ook Gert Legemaat maakte door zijn overwinning op Kees Voorberg een sprongetje omhoog.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Lennart Ootes-Richard Oranje0-1
2Hans Segers-Ted Barendse1-0
3Gert Legemaat-Kees Voorberg1-0
4Martin Glimmerveen-Walter Anema½-½
5Kim Meulenbroek-Hora Vlam1-0
6Bob Voogt-Pieter Buzing1-0
7Diederik van Heijgen-Pieter Hofstee1-0
8Jolle Lont-Frans Palm½-½


In de B-groep maakte Pieter Goossens een sprong naar de derde plaats door van concurrent Simon Broos te winnen. De strijd om de derde plaats belooft erg spannend te worden tijdens de slotronde. Simon Dirkse zette zijn goede reeks van het Corus-toernooi voort met een mooie remise tegen Jan van de Donk.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Pieter Goossens-Simon Broos1-0
2Theo Rekveldt-Josko de Boer1-0
3Jan van de Donk-Simon Dirkse½-½
4Arjan Drenthen-Kees Korving0-1
5Cees Huygen-Ton Vissers0-1
6Jordy Krempel-Antoon Frehe1-0


In de top van C-groep, die traditioneel erg spannend is, eindigden de eerste twee borden in remise. Gerard Bilars en Sofya Blanter handhaafden zich daarmee op de eerste en tweede plek. Jaap van de Heijden zag zich echter gepasseerd worden door Gerrit Bussmann, die via een overwinning op Lito van Reede de grote winnaar van deze speelronde was.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Gerard Bilars-Rob Scherpenisse½-½
2Sofya Blanter-Jaap van der Heiden½-½
3Gerrit Bussmann-Lito van Reede1-0
4Paul van Riet-René Poots0-1
5Ernst Hanewald-Kees van Beest0-1
6Joost de Gussem-Theo Gommaart1-0



De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-02-2010 00:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn excuses aan de wedstrijdleider en aan degene tegen wie ik ingedeeld was. Ik was in de veronderstelling dat ik me netjes had afgemeld voor gisteravond, maar gezien het feit dat ik ingedeeld stond (kwam ik vanmorgen achter) ga ik er van uit dat ik dat vergeten ben. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

02-02-2010 09:36 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Diederik Diederik is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 17-02-2004
aantal berichten: 74

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aha, dus daarom mocht ik aantreden tegen Pieter Hofstee ipv tegen Arno Wiersma.

02-02-2010 19:49 Diederik is offline Search for Posts by Diederik Add Diederik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller