Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Smilies
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Smilies Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wie maar geen genoeg kan krijgen van smilies moet zeker eens kijken naar deze link.

Ik verzoek iedereen toch maar gebruik te maken van de gewone smilies - deze plaatjes zijn wat groot. Tong

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-03-2002 08:28 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja maar... Deze zijn zo leuk.


 

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-03-2002 09:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel, als forumbeheerder verwacht ik toch minstens van je dan je het goede voorbeeld geeft:

- niet onnodig content copieren. gebruik links waar mogelijk.
- smilies en plaatjes: ok, maar met mate. (Als blijkt dat de gemiddelde bezoeker zich niet kan beheersen zet ik ze gewoon uit)
- berichten opsplitsen om meer posts te genereren zie ik als spammen.
- gebruik die 'preview' knop. hij zit er niet voor niets.

laten we dit forum alsjeblieft netjes houden. Bij voorbaat veel dank.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-03-2002 09:51 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Zonder plaatjes Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja maar, met ZO'N post vraag je er natuurlijk om. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel. Happy

Trouwens, volgens mij houdt ik me er in principe zeer goed aan. Ik gebruik weinig smilies - in iedergeval veel minder dan ons aller Arno, en daarnaast had ik tot nu toe geen enkele afbeelding gebruikt.

Maar ik zal me in het vervolg niet meer misdragen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-03-2002 13:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Maar ik zal me in het vervolg niet meer misdragen.
Hehe, zo erg vond ik het nou ook weer niet, maar ik kan dat soort dingen beter te vroeg dan te laat zeggen. (Misschien met enige uitbreiding wel iets voor het vragen en suggesties forum.)

En ik vond het een beetje jammer dat een deel van je antwoord op 'Corniel Logo' in een quote stond, ik denk door een verkeerde quote haak. Een keer op 'preview' drukken had dat makkelijk kunnen voorkomen. Grijns

Maar goed, genoeg daarover. Zo belangrijk is het allemaal ook niet. Tong

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-03-2002 17:45 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Trouwens, volgens mij houdt ik me er in principe zeer goed aan. Ik gebruik weinig smilies - in iedergeval veel minder dan ons aller Arno, en daarnaast had ik tot nu toe geen enkele afbeelding gebruikt.


En wat is er erg aan het gebruiken van smilies? Verward
Ik dacht dat die dingen er waren om emoties weer te geven en de berichtjes op te leuken. Doe ik enthousiast mee, krijg je dit weer. Je bekijkt het maar! Kwaad Kwaad Kwaad Grijns


Quote

Maar ik zal me in het vervolg niet meer misdragen.


Geloof je het zelf??? Lach Lach Lach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-03-2002 17:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hahaha, ik geloof dat ik iets te streng ben geweest. Nou gebruikt Corniel helemaal geen smilies meer. Dat was nou ook weer niet nodig. Grijns

Ik wou gewoon een eventuele spam/smilie oorlog stoppen voordat hij begon. Zoiets kan erg rommelig worden. Ik heb helemaal niets tegen op het gebruik van smilies. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-03-2002 09:29 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Hahaha, ik geloof dat ik iets te streng ben geweest. Nou gebruikt Corniel helemaal geen smilies meer. Dat was nou ook weer niet nodig.


Je moet ze alleen gebruiken als het nodig is. In principe kan ik mijn emoties ook in woorden vangen. Ik ben een poeet. Daar heb ik geen rood aanglopen bolletjes met het vuur voor de ogen voor nodig.

En wanneer de humor mij te veel wordt, en ik tollend van plezier op mijn plaats blijf ook niet. Arno heeft er schijnbaar veel baat bij, dus misschien kan ik er maar beter niet te veel woorden aan vuil maken.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-03-2002 10:11 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Je moet ze alleen gebruiken als het nodig is. In principe kan ik mijn emoties ook in woorden vangen. Ik ben een poeet. Daar heb ik geen rood aanglopen bolletjes met het vuur voor de ogen voor nodig.


En aangezien ik geen poeet ben, heb ik hulpmiddelen nodig om mijn emoties over te brengen. Gelukkig zijn die hulpmiddelen er! En daarnaast is het gewoon leuk die dingen te plaatsen, al is het alleen maar om Corniel ermee te pesten!!! Lach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-03-2002 14:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

agos, arme corniel Tong

09-04-2002 17:09 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aangezien het wel erg vaak tot fouten leidt, heb ik besloten dat de Cool-smiley niet langer '8)' maar nu '8-)' is. Hopelijk naar ierders tevredenheid.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-10-2009 07:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller