Delfts Schaakforum » Overig » Internet » Kung-Fu chess
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Kung-Fu chess Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit is een hele leuke schaakvariant:

http://www.kungfuchess.com

(al meerdere dsc'ers zijn hier lid van, oa. corniel, marten, arnoud en ik dus)

17-03-2002 18:40 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, dat is - voor een schaakvariant - een erg leuk spel. Ik ben er alleen niet zo heel goed in, en ik geloof ook niet dat het bevorderend is voor je gewone schaak.
Rachid Schrik is er dacht ik vreselijk goed in.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-03-2002 18:55 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis
Dit is een hele leuke schaakvariant:
(..)

al meerdere dsc'ers zijn hier lid


Jammer dat je het niet achter het 'gewone' bord kan spelen. Het zou een leuk nieuw DSC-kampioenschap opleveren. 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 23:09 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Jammer dat je het niet achter het 'gewone' bord kan spelen.


Misschien kan een creatieve D.S.C.-(st)er schaakstukken met zandlopertjes in elkaar knutselen. Dan hebben we er weer een extra kampioenschap bij bij D.S.C. Lach

Misschien wel iets voor Isabelle; ze heeft volgens mij al eens eerder een ander spel in elkaar getimmerd! Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2002 17:38 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


 
Stukken met zandlopertjes in elkaar knutselen? ik ben echt niet zo creatief.
Zoek daar dus maar iemand anders voor. Tevreden

Trouwens, wat voor ander spel heb ik eerder in elkaar geprutst? Verward

18-03-2002 18:30 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis Trouwens, wat voor ander spel heb ik eerder in elkaar geprutst? Verward


Ik meen me een avond in de Koornbeurs te herinneren waarbij jij (dacht ik) een eigen spel mee had genomen. Maar misschien vergis ik me. Het kan ook Fien wel eens geweest zijn. Ik weet het allemaal niet meer precies (teveel niet-alcoholische dranken genuttigd denk ik...).

Maar met die creativiteit van jou zit het gezien de reactie wel goed! Dan zal het met het maken van zo'n spel ook wel lukken! Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2002 18:45 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis
Stukken met zandlopertjes in elkaar knutselen?


Opzich een leuk idee, maar hoe zit het dan met stukken die wel of niet op tijd worden terug getrokken?

Dat lijkt me in de praktijk nogal bezwaarlijk 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-03-2002 19:17 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

nee, dat gaat natuurlijk ook niet lukken...
die stukken moet je dan ook kunnen omdraaien (op z'n kop zetten) en ik ben bang dat het dan helemaal niet meer overzichtelijk gaat worden.

btw. hebben we op de schaakclub een drank-schaakspel (met stukken, waarin je drank stopt. en wat je moet opdrinken wanneer je zo'n stuk slaat...) ??

25-03-2002 19:14 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller