Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2009-2010 » DSC7 kan het niet waarmaken tegen Rijswijk 4
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

DSC7 kan het niet waarmaken tegen Rijswijk 4 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanavond werden de overige zes partijen gespeeld van deze wedstrijd.

Bord 2, Albert Kemeling had vorige week al verloren: 0-1

Bord 3: Coen Leentvaar speelde remise op donderdag: ½-1½

Bord 6: Paul van Riet. Hij had een mooi eindspel met wat pluspionnen, maar schoot ergens een bok en keek toen tegen een stuk achter aan: ½-2½

Bord 4: Jolle Lont. Hij had een pracht aanval. De enige zet die niet kon was het schijnbaar mooie offer Txf7, maar vergat dat deze uiteindelijk met schaak terug kon worden genomen. Toen ging het hard. ½-3½

Bord 7: Sofya Blanter. Ze verloor een pion en nog een.

Bord 1: Bas Rabeling kreeg een remise-aanbod, dat hij van mij niet mocht aannemen. Er was nog een theoretische kans dat het 4-4 zou kunnen worden, maar dan moest Sofya haar eindspel remise kunnen houden. Bas speelde dus door.

Bord 5: Gerard Bilars. Wat er mis ging, weet ik niet maar feit was dat Gerard heel veel tijd verloren had en dus verloor. Het pleit was beslecht ½-4½

Bord 7: Sofya moest toch uiteindelijk haar meerdere erkennen in Wesley van de Burg (die jongen heb ik ooit nog les gegeven bij HSV). ½-5½

Au, dat gaat wel erg hard, maar daar waren Jordy en Bas.

Jordy won keurig op bord 8 en in een bloedstollende vluggerpassage gaf de tegenstander van Bas Rabeling pardoes de dame weg.

 DSC71542-Rijswijk 414792½-5½
1Bas Rabeling1462-J.H. van der Tol15611 - 0
2Albert Kemeling1719-F.J.H Lantzendörffer00 - 1
3Coen Leentvaar1635-E.R. van Dop0½-½
4Jolle Lont1561-H. Knigge15330 - 1
5Gerard Bilars1683-A.C. den Otter15620 - 1
6Paul van Riet1500-E.R. Orie00 - 1
7Sofya Blanter1321-W. van der Burg15320 - 1
8Jordi Krempel1458-J. Kommer12061 - 0



Volgende keer beter

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Untagonklik on 17-10-2009 at 00:07.

05-10-2009 23:45 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat doen de mods Coen. Anyway, bedankt voor je verslag.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-10-2009 23:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

SV Prometheus is in deze klasse heel wat beter begonnen: vanavond wonnen wij van Voorburg 1 met 7½-½.

Ikzelf speelde een aardige partij aan de zwarte kant van een Benoni tegen Martin Mellens.
Ook DSC'ers Adriaan ter Mors en Bert Zwemstra wonnen, terwijl Jack Duijvestijn als enige remise speelde.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-10-2009 00:47 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
, terwijl Jack Duijvestijn als enige remise speelde.


Het zal eens niet...waarom heeft Jack nog nooit het melkpak gewonnen?! Op het oog toch de grote favoriet lijkt mij!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

10-10-2009 01:35 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mja hij verliest veel vaker dan Kees denk ik Glimlach

10-10-2009 08:40 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller