Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Hoe wijzig ik mijn UserName?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Hoe wijzig ik mijn UserName? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Persoonlijk ben ik wel tevreden met mijn username, maar er zijn misschien mensen die hem bij nader inzien willen veranderen:

Hoe dit te doen?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-03-2002 11:17 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Allereerst wil ik duidelijk stellen dat het niet de bedoeling is dat mensen regelmatig hun UserName wijzigen. Er moet wel een goede reden voor zijn. (''Ik ben Dragonball Z fan geworden en ik wil nu 'Goku' heten.'' vind ik dus geen goede reden.)

Maar degenen die denken dat ze wel een goede reden hebben kunnen hier een bericht achterlaten of mij een personal message sturen, dan zal ik het zo snel mogelijk wijzigen.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-03-2002 12:39 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Hoofdletters Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik stel voor dat alle namen (zOwilIKhet-acties) uitgezonderd, beginnen met een hoofdletter:
dus
Untagonklik
Willem
IAmZero (of Iamzero)

Daarnaast had Remko Moerkerken me laten weten dat hij liever als Remkius door het leven gaat op internet. Ik vindt dat we die mening moeten respecteren...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-03-2002 14:00 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prima, een en ander is verwerkt. Ik moet nog even aan Kees vd Meer vragen of hij nou echt als winfvdm door het leven wil....

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-03-2002 18:29 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Remkius Remkius is a Male
forumbeheerder




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Daarnaast had Remko Moerkerken me laten weten dat hij liever als Remkius door het leven gaat op internet.

Originally posted by Sander
Prima, een en ander is verwerkt


Bedankt, soms het ik het idee dat echt helemaal niets meer zelf hoef te doen hier. Glimlach

25-03-2002 19:44 Remkius is offline Send an Email to Remkius Search for Posts by Remkius Add Remkius to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Remkius
Bedankt, soms het ik het idee dat echt helemaal niets meer zelf hoef te doen hier. Glimlach
Jazeker wel. Je moet posten, en veel ook. Grijns

Een forum kan nog zo mooi zijn, zonder regular posters is het niks. We hebben nu drie regulars, ben jij straks de 4e?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-03-2002 10:48 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste forumgenoten,

Inderdaad ga ik gaarne als winfvdm door het leven.
Ik heb deze naam na lang nadenken gekozen. Het alternatief was natuurlijk verliesfvdm, forsooth.
Ook een interessante naam, en toepasselijk, maar toch kwalitatief minder.
Het voordeel van de naam winfvdm is dat hij uniek is en dat de helft van mijn kennissen hem kent.

Hoogachtend,
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

26-03-2002 13:41 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by winfvdm
Inderdaad ga ik gaarne als winfvdm door het leven.
Ik heb deze naam na lang nadenken gekozen.


Maar dan ben de belangrijkste opties toch vergeten:
MrRekenvout
Ke6
of een combiantie daarvan Ke6Rekenvout

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-03-2002 14:39 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Berend Berend is a Male
forumlid


geregistreerd: 17-09-2002
aantal berichten: 13

naam verwijderen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kan je ook een naam laten verwijderen?, want ik heb een tijdje terug per ongeluk twee namen aangemaakt, deze en Berend Jongman, die laatste gebruik ik toch niet dus als het mogelijk is mag die weg.

22-10-2003 17:09 Berend is offline Send an Email to Berend Search for Posts by Berend Add Berend to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is bij deze gedaan...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-10-2003 17:41 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Berend Berend is a Male
forumlid


geregistreerd: 17-09-2002
aantal berichten: 13

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ok bedankt Glimlach

22-10-2003 17:44 Berend is offline Send an Email to Berend Search for Posts by Berend Add Berend to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller