Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Ratinglijst augustus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Ratinglijst augustus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie deze link voor de ratinglijst van 1 augustus. Even doorklikken naar HSB/Delftse Schaakclub, et voila.

__________________
I play against pieces

19-07-2009 07:56 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Thanks for sharing Rene!

Iemand idee of er op een eenvoudige manier een export is te maken die we hier kunnen plaatsen van alleen DSC leden? op schaakbond.nl zie ik wel een lijst maar dat is de complete KNSB lijst gesorteerd op achternaam.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Elguapo on 19-07-2009 at 09:49.

19-07-2009 09:49 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je kunt rechtstreeks linken naar de club, dat lijkt me genoeg:

http://129.125.32.15/?club=1210

Weinig veranderingen in de lijst. Anish is nog niet erkend als g; Gert heeft een nieuw record.
En Marco is me weer voorbij Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

19-07-2009 10:49 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Slechts 20 puntjes in de min en nog boven de 2100. Ik had erger verwacht na dit dramatisch seizoen met 1,5 uit 6 in de bondscompetitie. Gelukkig was een van de drie halfjes tegen Riemersma. En 1,5 uit 2 in de beker zal de schade ook wat hebben verzacht.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

19-07-2009 15:55 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Let op: dit is nog wel een conceptlijst, waaraan nog resultaten kunnen worden toegevoegd (bijvoorbeeld LCT?!).

19-07-2009 18:35 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

LCT vast niet, dat is pas net klaar en 10 dagen voor de nieuwe rating verwerken ze echt geen toernooien meer.

7.5 uit 8 bij deze lijst; 58 punten erbij. Twee maal een 1900-speler geklopt, verder geen hele sterke opponenten. Gelukkig nog onder de 1900, ik mag nog even B-groepen spelen. Glimlach

Alhoewel dat na het LCT, via de november-lijst, anders zal zijn. Misschien dus maar geen Haags Weekendtoernooi of Noteboom dit jaar. Nee!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

19-07-2009 19:53 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Of gewoon eindelijk eens accepteren dat je moet spelen tegen mensen die even sterk (of soms ook duidelijk sterker) zijn als(/dan) jijzelf? Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-07-2009 19:55 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Daar gaat het me niet eens zozeer om - het is dat pluggen wat ik zo verafschuw. In de B gebeurt dat soms ook nog wel, maar minder; in de A zie je menige partij beslist worden op voorbereiding.

Dat haalt voor mij het plezier uit het schaakSPEL.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

19-07-2009 19:56 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kwestie van openingen spelen die minder 'plugbaar' zijn en meer draaien op begrip van de stelling. Glimlach

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

19-07-2009 20:28 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Denk dat ik morgen langskom, gaan we het daar wel over hebben. Probeer die Sveshnikov steeds verder weg te schuiven inderdaad; vind eindspelen steeds leuker...en begin steeds meer (langer) te twijfelen over de eindeloze mogelijkheden die elke zet biedt.

Speel ook steeds minder "hals-over-kop" aanvallend en steeds beduchtzamer...zou ik ook schaaktechnisch volwassener worden? (Nou dat te-laat komen nog) Knipoog

Volgens mij is het weer's tijd voor een column. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 19-07-2009 at 22:00.

19-07-2009 22:00 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mwah Marco. Op weekendtoernooien á la Noteboom wordt er nauwelijks geplugd. Daar heb je simpelweg geen tijd voor. Misschien voor een ochtendronde, of een héél fanatieke tegenstander..
Verder heeft de Bas natuurlijk gelijk, slimme openingskeuze. Maar dat had ik al gezegd, dat kost je een keer een kleine investering om je repertoire wat te wijzigen en daarna kun je lekker rustig doorspelen.

En ja, ik denk dat op tijd komen voor jouw heel veel scheelt. Glimlach

20-07-2009 08:11 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een beetje te laat past wel bij Marco. Ik heb de neiging dat te vergelijken met "Trading Places" op het moment dat de twee hoofdrolspelers voor ze de beursvloer opgaan nog even rustig hun haar kammen terwijl de concurrentie neurotisch de vloer opsprint Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

20-07-2009 15:56 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kon dat exacte moment op youtube helaas niet vinden, maar kan me wel iets indenken. Grijns

Ja, 5 minuten te laat vind ik ook nooit erg. Hou ervan om meteen al een doel te hebben (die tijd inlopen), dan hou je de focus erop. Die ene dag dat ik echter 18.15 van m'n werk kwam en om 19.20 de zaal in kwam sprinten (met buikpijn van het snelle eten), daar had ik wel echt last van de tijdsachterstand en al het haasten. De laatste 3 ronden bleef de tijdsmarge dan ook beperkt tot <10 minuten te laat en dat is op zich te behappen. Ik stel mezelf <5 minuten te laat ten doel en ben dan prima tevreden. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-07-2009 14:31 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller