Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Van 27 juni t/m 5 juli HSG Open
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Van 27 juni t/m 5 juli HSG Open Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Momenteel wordt in Hilversum het HSG Open gespeeld, vorig jaar gewonnen door Anish Giri. Ook dit jaar doet de kersverse grootmeester, tezamen met onder meer negen andere grootmeesters mee; in groep B wordt de Delftse eer verdedigd door onze aas Seth van der Vegt.

Na vier ronden staat Anish op 2,5 punt (remise tegen Nicolic en verlies tegen Nijboer) - vanmiddag speelt hij met wit tegen Ali Bitalzadeh. Seth speelt de sterren van de hemel en staat na de winst op Jovan Ceko als enige deelnemer in groep B nog op 100%; doorgaan dus zo!

Zie http://hsgopen.nl, óók voor live partijen.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Upperdog on 01-07-2009 at 12:48.

01-07-2009 12:01 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Seth heeft ook de 5e ronde gewonnen. In de 6e ronde wacht een op papier vrijwel gelijkwaardige tegenstander en kan Seth dus zeer goede zaken doen, want hij is de enige achtervolger op een halfje en Jovan Ceko is de enige op 1 punt achterstand.

01-07-2009 19:29 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nice Seth, succes morgen: met wit naar de toernooi overwinning!

01-07-2009 21:48 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Seth van der Vegt Seth van der Vegt is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2006
aantal berichten: 15

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Thanks. Ik ga ervoor in de 6de ronde!

02-07-2009 02:35 Seth van der Vegt is offline Send an Email to Seth van der Vegt Search for Posts by Seth van der Vegt Add Seth van der Vegt to your Buddy List Add Seth van der Vegt to your Contact List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoe is die opmerking van na drieen vannacht te rijmen met 'Loss by default Seth Van der Vegt' (zie website)?!

02-07-2009 16:51 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Paar biertjes teveel?
Wekkertje te weinig?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-07-2009 18:19 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Seth werkt 's nachts, dus het zal het laatste wel zijn..

02-07-2009 19:20 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

http://www.hsgopen.nl/nieuws/index.cfm?id=24

Inderdaad.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Joost on 02-07-2009 at 21:10.

02-07-2009 21:09 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog een keer succes dan, ook met opstaan Knipoog

02-07-2009 21:43 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sprak hem vanavond: hij baalde wel flink, maar geloofde nog zeker in zijn kansen op de toernooizege - en terecht!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

03-07-2009 03:07 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren moest hij alsnog tegen die 'op papier gelijkwaardige tegenstander', maar helaas verloren.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

04-07-2009 13:26 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Seth van der Vegt Seth van der Vegt is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2006
aantal berichten: 15

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag weer verloren.. sinds mijn reglementaire nul is mijn spelniveau helaas flink gedaald.

Morgen nog even de laatste ronde spelen en dan dit toernooi snel vergeten..

04-07-2009 17:23 Seth van der Vegt is offline Send an Email to Seth van der Vegt Search for Posts by Seth van der Vegt Add Seth van der Vegt to your Buddy List Add Seth van der Vegt to your Contact List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoewel je perfomance qua rating goed is, kan ik me voorstellen dat je hier niet echt gelukkig mee bent...In ieder geval toch weer wat puntjes gewonnen.

Ga je nog meer toernooien spelen in de zomer Seth?

05-07-2009 16:31 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Seth van der Vegt Seth van der Vegt is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2006
aantal berichten: 15

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit was wel een merkwaardigste toernooien die ik ooit heb gespeeld. De eerste 5 ronden ging het prima: 5 regelmatige overwinningen zonder ergens een keer slechter te hebben gestaan. Een paar keer wist ik in de opening snel voordeel te bereiken (overigens zonder dat echt te hebben voorbereid) en daarna de partij soepel uit te tikken, waaronder tegen Jovan Ceko.

Mijn reglementaire nul in de 6e ronde terwijl ik met 5 uit 5 aan kop stond deed alles kantelen. De ronde begon om 13:30 en 14:15 schrok ik ineens wakker: ik kon dus nooit meer om 14:30 in speelzaal zijn.

Ik probeerde me daarna weer te focussen op partijen die gingen komen, maar toch ging alles mis: ronde 7 en 8 gingen beide verloren. In beide partijen deed ik roekeloze pogingen om snel een beslissing te forceren en beide keren kreeg in deksel op m'n neus. De laatste ronde heb ik er alles aan gedaan om dat in ieder geval te voorkomen met een bloedeloze remise als resultaat.

Gelukkig heeft dit toernooi me wel 19 elopuntjes en maar liefst 20 euro aan prijzengeld opgeleverd, dat dan weer wel.

@Oli: nee ik ga geen toernooien meer spelen in de zomer, misschien dat ik wel 21 t/m 23 augustus een weekendtoernooi in Tilburg ga spelen, ik zie het verder nog wel.

06-07-2009 23:38 Seth van der Vegt is offline Send an Email to Seth van der Vegt Search for Posts by Seth van der Vegt Add Seth van der Vegt to your Buddy List Add Seth van der Vegt to your Contact List
Seth van der Vegt Seth van der Vegt is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2006
aantal berichten: 15

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zat nog ff te kijken op de wedstrijdkalender, ik ga in juli nog een vierkamp spelen in Dieren.

07-07-2009 04:23 Seth van der Vegt is offline Send an Email to Seth van der Vegt Search for Posts by Seth van der Vegt Add Seth van der Vegt to your Buddy List Add Seth van der Vegt to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller