Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Vierde 't Zonnetje in huis gewonnen door Ted Barendse
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Vierde 't Zonnetje in huis gewonnen door Ted Barendse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De vierde editie van ’t Zonnetje in huis benefiet-schaaktoernooi was wederom een uitermate gezellig toernooi. Van de ca 50 deelnemers bleek Ted Barendse uiteindelijk de sterkste; hij stond slechts een halfje af, en bleef zijn concurenten hiermee een punt voor.

Proost, op de overwinning!
Proost, op de overwinning!


Een uitgebreid verslag is te vinden op de toernooisite.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 01-03-2008 at 12:52.

23-02-2008 20:08 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Thumb Up! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk verslag! En wederom een erg geslaagd toernooi lees ik, qua gezelligheid/schaken en nog een leuke opbrengst...volgend jaar ben ik er weer gewoon bij!

24-02-2008 16:17 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een zeer geslaagd toernooi idd. Ik was ook heel blij dat mijn goede vriend Remko Moerkerken bereid was om de uitslagen in te voeren. Ik ben echt een ramp als het op dat soort klusjes aankomt. Mijn schaken lijdt er dramatisch onder, en desalniettemin voer ik ook de uitslagen nog veelvoudig onjuist in.

Anyway, volgend jaar weer!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-03-2008 12:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 01-03-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Het was een zeer geslaagd toernooi idd. Ik was ook heel blij dat mijn goede vriend Remko Moerkerken bereid was om de uitslagen in te voeren. Ik ben echt een ramp als het op dat soort klusjes aankomt. Mijn schaken lijdt er dramatisch onder, en desalniettemin voer ik ook de uitslagen nog veelvoudig onjuist in.

Anyway, volgend jaar weer!

Op welke datum schaken we dit jaar ter nagedachtenis aan Nico?

__________________
I play against pieces

14-02-2009 23:31 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie de agenda:

juni
za 20 t Zonnetje in Huis

15-02-2009 00:13 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 01-03-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Zie de agenda:

juni
za 20 t Zonnetje in Huis

Had de agenda wel even snel bekeken, maar niet ver genoeg blijkbaar.

Jammer dat het toernooi naar de zomer is verschoven, maar Marco 't Hoen (die ik afgelopen september op de racefiets in Zuid-Limburg tegenkwam) had me al verteld dat het niet in de februari vakantie zou plaatsvinden.

__________________
I play against pieces

15-02-2009 09:55 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller