Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2008-2009 » DSC8 vermorzeld door HSV 2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

DSC8 vermorzeld door HSV 2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geen schijn van kans, zo schat ik het in. Een aantal borden kon nog een ½ puntje mee naar huis nemen, maar op Simon na heeft er verder niemand ook maar aan een overwinning kunnen ruiken. 2-6 was uiteindelijk de score toen de kruitdampen opgetrokken waren en wij het slagveld overschouwden.

Lito, Anton, Herman en ik lagen dood achter het bord. Lito had een Dame in de strijd verloren, Antoon miste een loper in het eindspel en zelf had ik een stuk gegeven voor twee pionnen met een aanval op een open koningsvleugel. Ik werd echter met een spervuur van precisiebombardementen vakkundig weggezet. Rob kreeg al vroeg een remise aanbod en nam dit met graagte aan. Paul kon zetherhaling niet voorkomen en berustte, Bas leek in een vrij dynamische open stelling nog wat kansen te hebben, maar kwam er niet doorheen. Simon? De gehele partij had hij het initiatief en leek hij zijn tegenstander het genadeschot te kunnen geven. Op het eind leek hij echter getruct te worden, maar kon hij terugtrucen en bleef er een evenwichtige stelling met ongelijke lopers over. Met nog maar weinig tijd berustte ook Simon. Hij had het gaatje niet kunnen vinden, zoals hij zelf zei.
Conslusie; wij worden zeker geen kampioen en zij waarschijnlijk wel.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 27-01-2009 at 14:31.

27-01-2009 13:56 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Brilliant verslag! Goed zo!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

28-01-2009 02:02 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lito had toren en loper voor die dame, en controle over een open g- lijn met verdubbelde torens en een loper van de goede kleur. Dat klonk interessant. Het schijnt mis te zijn gegaan toen hij zijn stukken slechter liet samenwerken.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

28-01-2009 03:27 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, dat team van HSV bekijkend (mijn oude club), vraag ik af wat ze in de derde klasse doen. Het zijn sterke spelers en ik heb ze lang niet allemaal verslagen.

Jammer maar helaas voor "ons" achtste.

28-01-2009 22:56 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een moppertje aan de verslaggevers: gebruik ten minste achternamen, want wie is Simon? Broos of Dirkse. Of Simon het nieuwste lid? Er zijn 5 leden van DSC die Kees genoemd worden. Wie is de juiste Kees? Uit de verslagen met alleen voornamen valt dat niet af te leiden!

__________________
Mopper

30-01-2009 02:31 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dag Mopper,

Ja, x@#%!, *&)^%!!! !! @#! !@ !#%!!!. &% *%^)$!!
<"'|\**???
De verslaggever.

31-01-2009 15:51 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller