Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Vraag en antwoord op het forum
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Vraag en antwoord op het forum Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sommige mensen willen mensen laten puzzelen op een opgave (of iets anders). Ik dacht: waarom maak ik daar niet een mooie oplossing voor? Dat is veel minder omslachtig dan het antwoord proberen te verbergen door de kleur aan te passen.

Vraag
Wat is de meest gebruikte output in testapplicaties?



En een lastige. Wit aan zet:





Het eerste voorbeeld ziet er als volgt uit:

code:
[quest=Antwoord]Hello World[/quest]

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-09-2008 14:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goed werk, Corniel. Ziet er professioneel uit!

__________________
I play against pieces

12-09-2008 16:34 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tanx. Hopelijk gaat het ook af en toe gebruikt worden. Want daar doe je het voor.

Merk op dat Pieter een bug vond en dat Henrik hem heeft helpen oplossen. (Ere, wie ere toekomt)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henrik on 14-09-2008 at 16:44.

12-09-2008 16:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Netjes, Corniel!

Overigens is het antwoord op vraag 1

"Compilation error"

Hoewel dat idd niet van de testapp afkomt Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-09-2008 18:41 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heh, na dat antwoord deden de knoppen het niet meer... "wordt niet ondersteund door uw browser" (firefox 3 beta).

Na een refresh deed ie het weer.

Edit: vraag 2 is toch de legendarische partij Nobel-Ter Veen? Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-09-2008 18:43 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Legendarisch, ach...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-09-2008 20:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Trouwens René, jij hebt in het verleden de "FEN" button toegevoegd. Zou jij ook een "?" Quest button en een "S" Strike-through button willen maken en toevoegen?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-09-2008 17:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Trouwens René, jij hebt in het verleden de "FEN" button toegevoegd. Zou jij ook een "?" Quest button en een "S" Strike-through button willen maken en toevoegen?


Jawel, stuur me even de ftp gegevens dan, die ben ik kwijt Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

26-09-2008 18:17 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller