Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Van 11 t/m 20 juli Leiden Chess Tournament 2008
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Van 11 t/m 20 juli Leiden Chess Tournament 2008 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

11-20 juli 2008 in Leiden: schaaktoernooi.
Door de week 's avonds; in het weekeinde overdag.
Woensdag 16 juli vrij.
Zie http://www.leidenchess.nl/
Tijdige aanmelding aanbevolen.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

21-02-2008 14:59 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beviel vorig jaar goed, maar ben dit jaar dan op vakantie.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-02-2008 19:24 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Deelnemers Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het heeft er de schijn van, dat vanuit DSC Anish Giri, Simon Dirkse en Kees van der Meer zich nu hebben ingeschreven. Willen anderen nog meedoen, dan dienen zij zich met spoed te haasten.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-04-2008 12:20 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas, studieverplichtingen ...

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

22-04-2008 13:12 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik was met de hakken over de sloot nog op tijd; heb me op dinsdagmiddag 22 april aangemeld en op woensdag 23 april stroomde de emmer met deelnemers boven het niveau van het streepje "150 dl".

Happy

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by HeMan on 25-04-2008 at 21:32.

25-04-2008 21:32 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM
Helaas, studieverplichtingen ...


Verklaar je nader...

(wie weet kan je zo wel een plekje in het studententeam verdienen) Knipoog

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-06-2008 14:53 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco

Quote

Originally posted by BartM
Helaas, studieverplichtingen ...


Verklaar je nader...

(wie weet kan je zo wel een plekje in het studententeam verdienen) Knipoog


Een uit de hand gelopen hobbyprojectje: ik studeer wiskunde bij de Open University en moet daarvoor in juli een weekje naar Engeland.

Ik vind trouwens wel dat je er heel snel van uit gaat dat ik in het studententeam wil Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

28-06-2008 08:19 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM


Ik vind trouwens wel dat je er heel snel van uit gaat dat ik in het studententeam wil Lach


We spelen inmiddels anders wel een klasse hoger dan het 5e Tong

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

04-07-2008 15:45 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller