Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » 63e Daniël Noteboomtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

63e Daniël Noteboomtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het Leidsch Schaakgenootschap organiseert van 28 februari tot en met 2 maart 2003 voor de 63e keer het Daniël Noteboomtoernooi. Als toernooivorm is gekozen voor het bekende 6-rondige Zwitsers op weerstand in twee groepen op vrijdag, zaterdag en zondag.

Groep A is toegankelijk voor spelers met een ELO > 1850; spelers met een ELO > 1950 worden niet toegelaten tot groep B.

Speeltempo is 40 zetten in 1¾ uur (FIDE-reglement). Na 40 zetten worden beide klokken 15 minuten teruggezet en geldt het reglement voor het versneld uitspelen van de partijen.

De uitslagen worden doorgegeven aan de ratingcommissaris van de KNSB.

Speelzaal is het Visser ‘t Hooft Lyceum, Kagerstraat 1, Leiden.

In de speelzaal is roken niet toegestaan, in de analyse ruimte mag wel gerookt worden.

Aanmelding en Inschrijving
Bij aanmelding naam, adres, postcode, woonplaats, club, elo, bondsnummer en groep vermelden. Vermelding van bondsnummer is noodzakelijk voor de ratingverwerking. Indien men geen bondsnummer heeft, gaarne geboortedatum vermelden.

Inschrijfgeld à 25 Euro kan uitsluitend aan de zaal betaald worden. Voor IGM, WGM, IM en spelers met een ELO rating boven 2400 geen inschrijfgeld.

Een "bye" is alleen in één van de eerste twee ronden mogelijk, onder voorwaarde van tijdige schriftelijke opgave.

Noteboom@LSG-Leiden.demon.nl (uiterlijk tot 27 februari)
of
Chris de Weert,Zuster Meijboomstraat 171, 2331 PG, Leiden, 06-14362661
Sven Bakker,Lem Dulstraat 15, 2801 EN, Gouda, 0182-585254
Vincent Schenkelaars, Jacob Catslaan 24, 2332 AW, Leiden, 071-5310331

Meer info: www.lsg-leiden.demon.nl

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-01-2003 11:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zelf ben ik van plan mee weer mee te doen. Wie gaat er mee?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-01-2003 12:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na 2 weken schoolexamens (hebben jullie me gemist? Tong ) ben ik eindelijk weer in staat me met schaakzaken bezig te houden (snel vergetend dat ik afgelopen weekend toch nog even aan het PjK van de HSB deelnam). Dus hierbij.
Zoals bij haast ieder Nederlands weekendtoernooi zijn Diederik, Joost en ik natuurlijk weer van de partij. Welke groep het wordt moet ik nog even bezien, want als het goed is heb ik na het verschijnen van de nieuwe ratinglijst de keuze tussen A en B 8) , maar ik denk dat ik toch voor het grote geld en de roem ga.. Grijns Tevreden Lach De kans lijkt me klein dat Arno niet mee zou doen Grijns , Simon (Dirkse) zei mij op het DD-weekendtoernooi al dat hem dit toernooi ook wel wat leek, Jaap en Michiel dachten er ook nog over na, en wellicht heeft ook Joram zin.
Al met al wordt het weer een gezellige boel, dat staat vast ! Draaiend hoofd Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-01-2003 12:58 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De voorlopige stand:



    In de A Groep
  1. Joost Michielsen
  2. Rachid Schrik (misschien)
  3. Joram op den Kelder (misschien)

    In de B Groep
  4. Arno Wiersma
  5. Sander van Gennip (misschien)
  6. Marco Anink
  7. Remko Moerkeren
  8. Diderik van Heijgen
  9. Simon Dirkse (waarschijnlijk)
  10. Nico 't Hoen
  11. Corniel Nobel
  12. Marc Zimmerman (misschien)


Deze lijst zal ik blijven updaten....

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-01-2003 17:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Ik dacht: "Ik zal ook even melden dat ik mee ga doen." Maar dat bleek al niet meer nodig zag ik... Glimlach

Hopelijk volgen nog een boel andere DSC-ers! (die nog niet op het lijstje staan)

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

22-01-2003 21:08 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Remkius Remkius is a Male
forumbeheerder




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

VAn mij mag die misschien achter mijn naam weggehaald worden als ik een slaapplaats kan krijgen die beter bereikbaar dan Krimpen aan de Lek.

23-01-2003 15:35 Remkius is offline Send an Email to Remkius Search for Posts by Remkius Add Remkius to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Remkius
Van mij mag die misschien achter mijn naam weggehaald worden als ik een slaapplaats kan krijgen die beter bereikbaar dan Krimpen aan de Lek.

Dat is bij deze toegezegd...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-01-2003 16:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Remkius Remkius is a Male
forumbeheerder




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi, dan zal ik maar 'ns aan gaan melden.

27-01-2003 11:11 Remkius is offline Send an Email to Remkius Search for Posts by Remkius Add Remkius to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb van Ted begrepen dat hij niet meedoet maar wel HSB-jeugdschakers gaat begeleiden die er spelen. We gaan hem er dus veel zien. (gezellig)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-01-2003 11:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Welke groep het wordt moet ik nog even bezien, want als het goed is heb ik na het verschijnen van de nieuwe ratinglijst de keuze tussen A en B

Volgens mij laat de ratinglijst geen mogelijkheid tot keuze open. Je moet in de B groep mee doen. Knipoog Lach Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-02-2003 15:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat klopt. Het HSB kampioenschap voor senioren is namelijk nog niet meegeteld. Maar laat ik van de nood dan meteen maar een deugd maken, en lekker spelen in de B. Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

07-02-2003 16:10 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller