Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Plompprijs en Pepermolen 2006-2007
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Plompprijs en Pepermolen 2006-2007 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tot en met 24 juli kunnenpartijen worden ingeleverd voor de Plompprijs (spektakel) en de Pepermolen. Als u een spektakulaire partij heeft gespeeld, of een partij met een enorme bok heeft weggegeven, lever deze dan in en maak kans op een fraaie wisseltrofee.

In aanmerking komen alle partijen die in de interne of externe competitie zijn gespeeld (inclusief de beker).

Inleveren kan bij Kees van der Meer: k.vandermeer@ewi.tudelft.nl (geef even aan of het om de pepermolen of de spektakelprijs gaat)

Kandidaten tot nu toe:

Pepermolen

  1. Bert Zwemstra, Anink-Zwemstra, Interne competitie (3)
  2. Simon Broos, Nobel-Broos, Interne competitie (4)
  3. Pieter Buzing, Buzing-Van de Lisdonk, Interne competitie (4)


Plomprijs (spektakel)

  1. René Torenstra, Torenstra-Quist, Interne competitie (12)
  2. Joram op den Kelder, Op den Kelder-Oranje, Interne competitie (15)
  3. Corniel Nobel, Nobel-R. ter Veen, Externe competitie, DSC6 - DSCV 1 (7)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 03-07-2007 at 13:44.

03-07-2007 13:29 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zelf drie partijen kandidaat gesteld (zie boven). Ik won in de vierde ronde zeer gelukkig van Simon Broos: ik had alle schepen achter me verbrand en Simon stond klaar om me op te rollen, toen ie mat in 1 miste...

Al speurend vond ik Op den Kelder-Oranje erg fraai, hopelijk denken de spelers van die pot daar ook zo over. Verder vond ik mijn overwinning op Rens ter Veen in de externe wel een spektaculaire. Wie volgt?

edit: Op den Kelder-Oranje toegevoegd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 03-07-2007 at 14:04.

03-07-2007 13:49 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog andere kandidaten?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-07-2007 08:34 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik begreep dat Kees nog geen andere inschrijvingen heeft mogen ontvangen, das goed nieuws, dan heb ik veel kans om een of zelfs twee prijzen te winnen... Verward Boos Verward

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-07-2007 10:09 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller