Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » SV Prometheus 1 verslaat Promotie 6
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

SV Prometheus 1 verslaat Promotie 6 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De Delftse huisgenoten van Prometheus hebben het seizoen met een overwinning afgesloten. In Zoetermeer werd Promotie 6 met 5-3 verslagen, hetgeen betekent dat dit team degradeert.

Prometheus eindigt hierdoor als tweede in de klasse 2c, en gaat - met versterkingen in het vooruitzicht - zich volgend jaar hopelijk nadrukkelijker met de titelstrijd bezighouden.

Een verslag staat op de site van Prometheus.

04-04-2007 20:18 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Versterkingen? Vertel...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

04-04-2007 21:50 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We heffen DSC op en gaan allemaal bij Prometheus spelen! Lach

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

05-04-2007 10:31 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, schaken op donderdag komt me eigenlijk niet zo goed uit...

En over die versterkingen? René komt weer voor DSC spelen? Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-04-2007 10:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben wel van plan om vanaf mei meer te gaan spelen op de donderdag (en minder op maandag). Na intern te hebben gespeeld slaap ik nooit voor 1-en (vaak ook niet voor 2-en) en dat is niet heel lekker combineren met een wekker die voor 6-en gaat en je aan het begin van de week zit.

05-04-2007 15:36 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

wekker Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wekker op 8 en je merkt het verschil niet meer! Grijns

05-04-2007 19:42 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Hmm, schaken op donderdag komt me eigenlijk niet zo goed uit...

En over die versterkingen? René komt weer voor DSC spelen? Knipoog


Haha?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-04-2007 01:06 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller