Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Massakamp Westland-DSC nipt gewonnen door DSC
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Massakamp Westland-DSC nipt gewonnen door DSC Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na een superspannende en beregezellige avond heeft DSC in haar zestiende achtereenvolgende ontmoeting in Naaldwijk gewonnen van het Westland met 18-19.

Voor een uitgebreid verslag zie de activiteitenpagina.

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Corniel on 19-09-2006 at 09:00.

18-09-2006 23:58 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een mooie avond met een leuke gelijkopgaande strijd; spannend tot het bittere / zoete end met als slagroom op de taart natuurlijk de zoete revanche voor onze nederlaag van vorig jaar. Lekker!

19-09-2006 00:16 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leo is de held ole ole. Leo is de held. Leo is de held. Leo is de held ole ole. bis

19-09-2006 09:03 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Leo! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, winst op De Jong is klasse.
Alleen blief ik geen slagroom op mijn bier.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

19-09-2006 10:49 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was wederom een gezellige wedstrijd.

Wellicht was ik door het zien van oude bekenden (ik heb decennia bij Schaakmat gespeeld) zo afgeleid dat ik soepel een pion achterkwam in de opening. Maar net doen of ik compensatie had (en een afwikkeling van mijn tegenstander die beter op activiteit had kunnen blijven spelen) en het toreneindspel was remise.

Toch misschien wel het beslissende halfje Roland?

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

19-09-2006 13:36 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

De eerste de beste Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ernst was ,zoals Arno al schreef,de eerste de beste die klaar was met een overwinning op zak! Aan mij was de eer hem met de eerste auto weer terug naar naar Delft een lift te geven. Met mijn halfje erbij was de auto redelijk gevuld Ja! Maar gezegd moet worden de overwinning van Leonardus is magistraal,proficiat Draaiend hoofd

19-09-2006 13:50 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: De eerste de beste Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Ernst was ,zoals Arno al schreef [...]


Ik schrijf redelijk wat berichtjes op dit forum, maar het eerste bericht was van Upperdog, en dat is niet dezelfde persoon als Untagonklik Knipoog

Zelf speelde ik wel een leuke pot tegen Wim Duijvesteijn. Wim speelde de siciliaanse opening niet erg ambitieus, waarna ik ongeveer gelijk uit de opening kwam. Na enig duw- en trekwerk kwam een stelling op het bord met dames en lichte stukken, waarin ik wat meer ruimte had. Na het maken van een vrijpion kon ik de druk opvoeren, en met veel moeite het punt binnenhalen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-09-2006 16:52 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

RE: De eerste de beste Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Ernst was ,zoals Arno al schreef [...]


Ik schrijf redelijk wat berichtjes op dit forum, maar het eerste bericht was van Upperdog, en dat is niet dezelfde persoon als Untagonklik Knipoog

.


Je bent van het zelfde niveau,vandaar deze verschrijving Knipoog

19-09-2006 17:54 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller