Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » IM David Smerdon winnaar van drukbezocht OGD-Rapidtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

IM David Smerdon winnaar van drukbezocht OGD-Rapidtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een score van 6½ uit 7 heeft de Australische IM David Smerdon het 10e OGD-Rapidschaaktoernooi op zijn naam geschreven. In de sterkbezette top (2 GM’s, 5 IM’s en 5 FM’s) bleef hij IM Bruno Carlier een half puntje voor.


 


Het toernooi was zeer druk bezocht, liefts 115 schakers speelden mee in het hoofdgebouw van OGD. Lees meer in het verslag dat staat op de site van het toernooi. Ook de eindstanden van de A- en B-groep zijn daar te vinden.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 10-09-2006 at 13:02.

10-09-2006 02:36 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb het een geweldig leuk toernooi gevonden. (Nog) leuker dan de eerdere edities waar aan ik heb deelgenomen. Dat kwam deels door het grote aantal mensen, maar welllicht ook de bar van de sponsor: het naborrelen duurde bijna net zo lang als het schaken. Daar houd ik wel van.

Trouwens: ik heb van zowel Bart als de sponsor wat foto's mogen ontvangen. Maar zijn er nog mensen die van de avond zelf (dus niet de simultaan) die nog leuke foto's bezitten voor op de site?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-09-2006 21:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Welke foto's heb je dan ontvangen; die van Daan ("de sponsor") zijn van mij afkomstig en een ervan staat hierbij afgebeeld. Als ik ze allemaal (19 foto's) moet mailen naar je laat het me dan ff weten. Groeten, Lucien.

16-09-2006 12:42 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In dat geval heb ik ze van jou allemaal ontvangen

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-09-2006 14:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller