Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2005-2006 » Interne competitie (18): Gert Legemaat wint opnieuw
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (18): Gert Legemaat wint opnieuw Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de achtiende ronde van de interne competitie heeft Gert Legemaat opnieuw een overwinning geboekt. Met zwart versloeg hij Chiel van Oosterom, en met dat resultaat loopt hij ietsje in op Kees van der Meer, die vanavond de bar bemande. De nummer drie, Arno Wiersma, verloor van Pieter Goossens.

De uitslagen:
 wit zwartuitslag
1Chiel van Oosterom-Gert Legemaat0-1
2Dolf Beltz-Ted Barendse1-0
3Arend van Dop-Frank van Zutphen½-½
4Arend Bosma-Bob Voogt½-½
5Pieter Buzing-Rob Smits1-0
6Arno Wiersma-Pieter Goossens0-1
7Johan van de Pol-Martin Glimmerveen0-1
8Frans Palm-Matthijs Ransijn0-1
9Hora Vlam-Jan-Pieter de Vries1-0
10René Torenstra-Willem-Jan van den Broek0-1
11Rens Sliedrecht-Marianne Zelitchenko0-1
12Simon Broos-Gerard Bilars1-0
13Nadeem Taverne-Kees Korving0-1
14Jack Duijvestijn-Henrik Tamerus0-1
15Pieter Quist-Kees Venema1-0
16Paul van Riet-Rick Plomp1-0
17Edgar Huisman-Theo Rekveldt0-1
18Leo Zuijdgeest-Rick Beekenkamp0-1
19Amro Elkenawy-René Poots1-0
20Frans Smit-Herman Zonderland0-1
21Gerrit Bussmann-Wim Meijer½-½
22Adriaan ter Mors-Bert Zwemstra0-1
23Ernst Hanewald-Jan Swart1-0
24Mathijs Gijsbers-Lito van Reede0-1
25Steef van der Weele-Rob Scherpenisse0-1


De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-03-2006 02:09 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde met Wit tegen Willem-Jan im een leuke openingsdiscussie die ik niet zal plaatsen omdat-ie zo snel op het bord kwam.
Ik meende mij een partij van Euwe te herinneren met eenzelfde thema, maar kon hem niet vinden.

Feit blijft dat ik het net niet accuraat speelde, maar wel een pion voorkwam.
Vervolgens verzuim ik groot materiaal te winnen, doe dat later alsnog (pion+kwaliteit) maar voer het te ver door en moet de kwaliteit teruggeven.

Willem-Jan speelde het slot goed uit.

Zo zak ik wel naar aanvaardbaarder regionen in de stand Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

14-03-2006 23:29 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller