Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DSC kan geen potten breken op NK Snelschaken voor clubteams
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC kan geen potten breken op NK Snelschaken voor clubteams Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De drie DSC-teams die naar Den Haag waren afgereisd behaalden geen van allen een prijs.

Het eerste had een goede start, maar moest tegen de kanonnen teveel punten prijsgeven. Het tweede bivakkeerde continue in de kelder van de samengevoegde A en B-groep. Geen van de spelers haalde een 50-procent score. Het derde team deed tot het einde toe mee om een prijs bij de eerste-klasse-teams, maar een nederlaag in de laatste ronde maakte aan die hoop een einde.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

11-12-2005 19:00 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

DSC 3 tijdens het NK snelschaken Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk toernooi gehad, paar mindere rondes gehad en op de kritieke momenten net te weinig om een prijs te kunnen pakken. Geen schande om te verliezen van Max Euwe 3 dat op bord 1 een 1e klasse KNSB speler en op bord 2 een 3e klasse KNSB speler had (bord 3 en 4 speelden wel onderbond) Daarnaast verloren van HMC 2 dat een 2200 en een 2000 in de gelederen had. Ook WSV 1 was 'een maatje' te sterk voor ons.

René besloot halverwege dat het niks meer ging worden en hield het voor gezien.

Al met al een leuke dag gehad, en over persoonlijke score niet ontevreden (of dat voor de anderen ook geldt laat ik maar even in het middenKnipoog)

Marco 6,5 uit 12
Diederik 5,5 uit 12
Olivier 8 uit 12
Willem 3,5 uit 11

(René 1,5 uit 5)

11-12-2005 19:13 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toch was de dag voor DSC1 uiteindelijk helemaal geslaagd, begreep ik toch!?

11-12-2005 19:18 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Joost
Toch was de dag voor DSC1 uiteindelijk helemaal geslaagd, begreep ik toch!?

Dat Richard van Joost won in Utrecht-DSC was natuurlijk geestig, maar helaas lieten zijn teamgenoten het afweten.
Ik was na een mislukte opening in een goede stelling gekomen, maar verknalde het natuurlijk weer. Bij Marten was het ook spannend. Met enkele seconden meer had hij gewonnen, was de uitslag 2-2 geweest en (zo begreep ik) Homburg kampioen.

11-12-2005 21:41 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ja die joost ging wel heel simpeltjes mat Lach Lach
met 9 uit 13 (topscoorder) ben ik niet ontevreden, maar er heeft wel meer ingezeten. Als team hebben we ook zeker een topklassering laten liggen.

11-12-2005 22:38 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Walter
Met enkele seconden meer had hij gewonnen, was de uitslag 2-2 geweest en (zo begreep ik) Homburg kampioen.

Dan hadden wij niet zo snel 2-2 gespeeld tegen BF Wassenaar...
Nee, wij hadden altijd gewonnen Tong

11-12-2005 22:45 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond het onder meer vervelend dat wij de opstelling aan moesten passen vanaf het moment dat ik wegging. Wij konden niet meer schuiven zoals we deden (zodat ik aan bord 3 zat) maar ik had vast aan 4 moeten zitten (zoals iedereen aan een vast bord) met het gevolg dat Willem in had moeten vallen op bord 1 t/m 4. Geen lekker systeem.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

11-12-2005 23:48 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Ik vond het onder meer vervelend dat wij de opstelling aan moesten passen vanaf het moment dat ik wegging. Wij konden niet meer schuiven zoals we deden (zodat ik aan bord 3 zat) maar ik had vast aan 4 moeten zitten (zoals iedereen aan een vast bord) met het gevolg dat Willem in had moeten vallen op bord 1 t/m 4. Geen lekker systeem.


Ben ik met je eens René.

Verder vond ik het erg eigenaardig dat we in de laatste rond tegen Max Euwe 3 moesten, dat de volgende opstelling kende:

bord 1 1e klasse KNSB
bord 2 3e klasse KNSB
bord 3 1/2 onderbond
bord 4 geen idee

Naar mijn mening hoort zo'n team gewoon in de promotieklasse (dus groep B) thuis?

12-12-2005 09:10 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Persoonlijke scores DSC1:

1. Marten Wortel 7/13
2. Gert Legemaat 6,5/13
3. Richard Oranje 9/13
4. Walter Anema 4/13

__________________
Homo Caïssapiens

12-12-2005 13:47 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller