Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Donderdag 30 december 2004 9e Menno Ploeger toernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Donderdag 30 december 2004 9e Menno Ploeger toernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op donderdag 30 december 2004 wordt in Krimpen aan den IJssel het "9e Menno Ploeger toernooi" gehouden. Aan dit toernooi doen regelmatig DSC-ers mee, vandaar dat het nu extra onder uw aandacht wordt gebracht.

Locatie & Tijd
Het toernooi wordt gehouden op donderdagmiddag 30 december 2004 van 13.00 tot 17.00 uur in het clubgebouw van s.v. Krimpen aan den IJssel: Ontmoetingscentrum De Tuyter, Nachtegaalstraat 8, tel 0180-519931. Het inschrijfgeld bedraagt 2,50 euro.

Prijzen
Het toernooi kent een wisselbeker, alsmede een aantal prijzen in natura. Ook minder sterke spelers maken kans op een prijs.

Opzet
De toernooivorm is negen ronden volgens Zwitsers systeem op rating. Het speeltempo bedraagt 7 minuten per speler per partij.

Aanmelden
nschrijving via Henk Greevenbosch, tel/fax/antw 0180-521493, e-mail greevenbosch1@zonnet.nl, onder vermelding van naam, speelsterkte, eigen vereniging, adres en telefoonnummer.

Routebeschrijving & extra informatie
De routebeschrijving en plattegrond is te vinden via de volgende link: home.tiscali.nl/~haverver/Routekrt.html.

Alles is terug te vinden op de website van SV Krimpen:svkrimpen.tiscaliweb.nl

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-12-2004 10:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno en ik gaan er samen met Remko (Moerkerken) heen donderdag. Wie volgt ons?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-12-2004 10:49 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie dat onze voorzitter (Willem-Jan) ook op de deelnemerslijst staat. Geen verrassing, want ik heb hem daar wel vaker gezien Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

28-12-2004 16:45 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller