Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Draad over simul verwijderd?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Perrin Perrin is a Male
forumlid




geregistreerd: 14-01-2003
aantal berichten: 27

Question Draad over simul verwijderd? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ehh, ik post een draad over de simul, zie dat een uur later arno er ook een draad over post, en nu is mijn draad zonder bericht oid verwijderd, kan iemand me uitleg geven?

Heeft Arno het alleenrecht hier draden over te posten? Waarom wordt me niet gemeld dat er een post of hele draden worden verwijderd, het liefst inclusief reden?

__________________
A conclusion is only the place where you stopped thinking.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Perrin on 07-12-2004 at 21:00.

07-12-2004 20:59 Perrin is offline Send an Email to Perrin Search for Posts by Perrin Add Perrin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat is mijn fout, waarvoor mijn excuses. Dat had niet moeten gebeuren, maar ik dacht even niet na.... (dom, dom, dom)

Ook Arno had was overigens niet handig bezig. Hij had beter jouw berichtje kunnen 'aanpassen', tot een nieuwsberichtje. (Daarbij ook jouw tekst zo volledigmogelijk in tact houdend)

Efin, het zal niet meer gebeuren.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-12-2004 21:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Perrin Perrin is a Male
forumlid




geregistreerd: 14-01-2003
aantal berichten: 27

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou ja fout, 2 draden over t zelfde onderwerp is ook niet echt nuttig. Had alleen wel graag een meeltje gezien oid, voelde me wat genegeerd ofzo Glimlach

*kus*

__________________
A conclusion is only the place where you stopped thinking.

07-12-2004 21:19 Perrin is offline Send an Email to Perrin Search for Posts by Perrin Add Perrin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

:bloos:

(trouwens we hebben daar ook een smilie voor: Kusje )

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-12-2004 21:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller