Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC8 verslaat Haeghe Ooievaar 5
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC8 verslaat Haeghe Ooievaar 5 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC8 heeft gisteren met 5-3 van Haeghe Ooievaar gewonnen. Tegen een gelijkwaardige tegenstander werden net iets meer punten gepakt.

(later meer)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-11-2004 10:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Thomas van Veen had als eerste verloren, heel jammer, want hij had een mat-in1 over het hoofd gezien Frons
Ben Sedee had heel snel gewonnen, net als Rick Beekenkamp en Jop van Roosmalen, ik heb alleen deze partijen zelf niet gezien, dus kan hier niet veel over vertellen.
Gino maakte remise van zijn partij, waar hij zelf erg blij mee was. En Thomas ook bood ook remise aan, terwijl Thomas volgens mij iets beter stond qua stelling, zijn tegenstander nam de remise ook graag aan.
Arnout stond erg goed en toen zijn tegenstander een dame offerde (wat toch niet goed bleek te zijn) gaf zijn tegenstander op. Mijn partij ging in het begin redelijk goed, maar ik begon opeens pionnen weg te geven. Na het weggeven van mijn 3de pion, gaf ik toch maar op, waardoor de stand dus op 5-3 kwam te staan.

11-11-2004 16:44 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Thomas Cornelissens remise ?!
Die stond toch een stuk voor in het eindspel en had gewonnen ?!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

11-11-2004 21:40 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ja, dat was volgens mij ook zo, dus ik snapte het ook niet helemaal... (maar ik was ook erg bezig met mijn eigen partij, dus heb niet helemaal opgelet op die van hem)

12-11-2004 16:45 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller