Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC9 verliest nipt van Vogelwijk
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Herbold
forumlid


geregistreerd: 25-09-2004
aantal berichten: 6

DSC9 verliest nipt van Vogelwijk Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC9 heeft haar tweede wedstrijd verloren. In Den Haag was Vogelwijk 3 te sterk.

Helaas hebben we het niet kunnen bolwerken tegen Vogelwijk 3. We begonnen de wedstrijd met een 1-0 achterstand omdat er geen invaller was te vinden.

Paul van Riet bord 3 verloor vrij snel een stuk en na 50 min ook de partij. Leo Zuijdgeest stond in zijn partij op bord 6 voor, maar met nog 1:40 uur te gaan maakte hij toch wat foutjes en verloor alsnog de partij.

Op bord 4 speelde Frans Smit een goede partij meet een pion achter, maar in tijdnood ging hij toch ten onder Inmiddels een achterstand van 4-0.

De rest van de borden stond Van der Weele gewonnen op bord 1. Ik op bord 2 een licht overwicht en op bord 7 Maik van Veldhoven en bord 8 Steven Mast een pion achter. Er waren zeker nog kansen. Maik smulde een pion terug en nam helaas remise, het betekende nu dan echt een nederlaag.

Steven probeerde van alles maar de pion achterstand koste toch de partij in een mooi pionneneidspel. Van der Weele is echt in vorm, en speelde mooi zijn overwicht uit in winst.

Ik was weer eens als laatste klaar. Kwam moeilijk uit de opening, op de 19e zet kwam ik een pion voor. Dat betekende meteen de ommekeer in de partij. Vrij snel nog een pion. Alleen even uitkijken voor de matdreiging en verder gewoon uitspelen. Volgens mij hebben we de sterkste nu wel gehad en op naar de beste nummer twee. Vogelwijk 3 was gedegraderd en heeft DSC7 vorig jaar ook verslagen.

aangepast tot nieuwsbericht

03-11-2004 16:15 Herbold is offline Search for Posts by Herbold Add Herbold to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer.

Quote

Originally posted by Herbold
Maik smulde een pion terug en nam helaas remise, het betekende nu dan echt een nederlaag.


Tut, tut. Geen overleg?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

03-11-2004 17:33 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller