Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » schaken.klikje.com
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

schaken.klikje.com Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij een concurent van startpagina.nl, klikje.com heeft de Delftsche SchaakClub schaken.klikje.com geregistreerd. Voortaan zal ook hier een overzicht worden gegeven van een aantal leuke schaaklinks.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-09-2004 08:25 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als er mensen zijn die nog suggesties hebben om links toe te voegen dan horen wij dat graag.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-09-2004 11:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het boeit me niet echt die site eigenlijk; zal hem zelf niet echt gebruiken.

Wellicht mist er iets over online schaak?

06-09-2004 12:03 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Initiatief is altijd mooi, maar zoals je in een eerdere post van ik meen Henk zelf afvroeg: wat wil je ermee bereiken. Wat is je meerwaarde ten opzichte van al die andere schaaksites? Waarom zouden mensen naar jouw site moeten komen? (en blijven komen).

06-09-2004 12:16 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mij idee was dat het handig zou kunnen zijn om deze pagina te mis/gebruiken als linkpagina van de Delftse SchaakSite...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-09-2004 12:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie eigenlijk ook de meerwaarde ten opzichte van onze eigen site niet helemaal. Veel reclame daar, en we kunnen ook best hier een linkpagina maken lijkt me zo - of het gewoon bij een menu laten.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

06-09-2004 12:50 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Agreed

06-09-2004 15:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zou zeggen: zie het voorlopig als onze pagina met links. Er kan vast ook op onze site zelf zo'n pagina worden gemaakt, maar ik denk dat er andere dingen zijn met meer prioriteit. En dan is dit een practische oplossing.

Als we besluiten om op de site zelf zo'n pagina te gaan maken kunnen we de links overnemen. Maar terug naar de oorspronkelijke vraag lijkt me:

Zijn er nog mensen met leuke schaaklinks?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-09-2004 15:44 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hebben we zo'n pagina nodig dan? Ik vind het maar lelijk Knipoog

06-09-2004 17:05 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuke schaaklinks? Ja, www.schaakwereld.nl, hij heeft een tijdje stilgelegen, maar hij is weer in de lucht, en hoe Knipoog Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het toegevoegde waarde heeft, het is meer een 'trial-and-error-projectje', als jullie het nonsens vinden geloof ik jullie meteen. Maar goed, je kan er online schaken(correspondentieschaak zeg maar), nieuwsberichten lezen(en insturen als lid), downloaden(als lid), chatten, forummen, etc. Het heeft (nog) niet veel om het lijf, aangezien er nog weinig/geen content is.
Ik stel me er niet al te veel van voor, maar het zou wat kunnen zijn als "alternatieve schaaknieuwssite", ik ben niet op zoek naar het actuele standaard schaaknieuws, maar meer naar leuke schaakberichten. Dus als je het wat vindt en lid wilt worden kan je direct je nieuwsberichten insturen en af en toe eens kijken wat andere schaakfanaten te melden hebben.

10-09-2004 02:35 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

misschien nog iets over openingen ?

10-09-2004 12:26 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller