Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Gert Legemaat wint weer Grand Prix Rapid
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Gert Legemaat wint weer Grand Prix Rapid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Net als de derde editie van dit seizoen heeft Gert Legemaat ook de vierde editie van de Grand Prix Rapid met 5 uit 5 op zijn naam geschreven. In de laatste ronde versloeg hij Michiel van Wissen, zijn enige overgebleven concurent.

Michiel eindigde op weerstandpunten op de tweede plek, voor Dolf Beltz en Joel Udden.

Volledige uitslag Grand Prix Rapid 2003-2004 [4]

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-05-2004 07:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En ik haalde werderom de 3 punten niet. Het lijkt wel of het me niet gegunt is. (Voor diegene die niet om Arno en mij heen stonden)

In een loper pioneindspel had ik nog twee en Arno nog een pion. Mijn pion stond op promoveren (7e rij) en mijn tweede pion stond gedekt (4e rij) Arno’s pion liep rustig naar mijn koning. Ik vergat even Arno te dwingen zijn loper tegeven tegen mijn pion op de 7e rij en drie (over vier) zettten later stond ik mat. Huil Nee! Huil

’t Is niet eerlijk. Boos Kwaad Boos

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-05-2004 07:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

schaakwetenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste Corniel,
"Het is niet eerlijk", is onjuist! Als je de laatste editie van schaak magazine zou hebben gelezen en je de dicipline had opgebracht om:
- Dreiging?
- breed denken
- laten inwerken van de stelling
- zijn er dwingende zetten?
- zijn er onwerkelijke zetten?
- wees fris
.......dan had je eerlijk gewonnen! Maar ja zoals je laatst memoreerde, je bent een mens en geen robot.

05-05-2004 09:42 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

’t was die v@rd#md@ t*!dn##d. Grijns 8) Grijns

Ik had de tijd niet om het een en ander te overwegen. Net toen ik zette dacht ik: “O, ja; die had ik moeten spelen.”

Maar goed, je hebt gelijk, het is natuurlijk wel eerlijk. Ik verzuimde te winnen... (kan Arno ook niets aan doen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-05-2004 12:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller