Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2002-2003 » ratings
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

ratings Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens de nieuwe lijst van onze wedstrijdleider, die staat bij de
standen van de Interne groepen 1, heeft Broos na drie partijen een TPR van 456.
Is dat nou niet pijnlijk? Hij heeft zijn eigen schaakcapaciteiten, OK,
maar zo hard behoeft een wedstrijdleider toch niet te zijn?
Ik stel voor de ratings van de hele club te upgraden.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-03-2002 16:46 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Ik ben me (pijnlijk) bewust van de foute T.P.R.'s in de standen, maar heb nog even niet de tijd gehad ze te corrigeren. Ze worden veroorzaakt door mijn aanpassingen aan de Excell-sheet die ik vorig jaar gebruikte. De grootte van de groepen is veranderd ten opzichte van vorig jaar, maar hij berekend een aantal dingen nog aan de hand van groepen van 8 i.p.v. 10. Maar wees gerust: het zal binnenkort worden verholpen!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

22-03-2002 17:40 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller