Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne competitie V6: Legemaat sluipt langzaam richting koploper Oranje
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Interne competitie V6: Legemaat sluipt langzaam richting koploper Oranje Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Terwijl het vierde en het zesde team een externe thuiswedstrijd speelden, werden er ook nog zestien partijen voor de interne competitie gespeeld.

Koploper Richard Oranje hield met de zwarte stukken Ted Barendse op remise. Geen slecht resultaat natuurlijk, maar Gert Legemaat krijgt hem toch langzaamaan in zicht na een overwinning op Jouke van Gosliga. Slechts een puntje aan de horizon, want het gat is nog altijd groot.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse (J)-Richard Oranje½-½
2Gert Legemaat-Jouke van Gosliga1-0
3Alexander Bruschke-Erik Both0-1
4Martin Glimmerveen-Lucien van de Lisdonk1-0
5Kees van der Meer-Willem-Jan van den Broek½-½
6David Boersma-Bob Voogt0-1
7Henk van den Bos-André van der Weijde1-0


In groep B deed Henk van den Belt goede zaken in de strijd om promotie, door directe concurrent Corniel Nobel terug te wijzen.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Corniel Nobel-Henk van den Belt0-1
2Rob Smits (J)-Michael Stoops1-0 R.
3Sofya Blanter-Gerard Bilars1-0 R.
4Tom Stoek-René Weerts1-0
5Simon Dirkse-René Poots½-½


In groep C is Christophe Rebreyend nu echt aangesloten bij de top na een overwinning op Arzhang Davazdahemami. Het was alweer zijn zevende overwinning uit acht wedstrijden.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ferdinand Schreuder-Willem de Koster½-½
2Arzhang Davazdahemami-Christophe Rebreyend0-1
3Nick Ruesen-Kasper van den Berg0-1
4Bas Tijburg-Bert van der Willik1-0
5Ernst Hanewald-Diederick Stolk1-0
6Milan van den Heuvel-Peter Bronswijk1-0


De tussenstanden zijn hier te vinden: dsc/intern.

__________________
Erro ergo sum.

16-04-2022 18:47 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Milan van den Heuvel Milan van den Heuvel is a Male
forumlid


geregistreerd: 24-02-2022
aantal berichten: 16

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eindelijk sinds tijden weer een winstpartij. Geanalyseerd en kwam uit dat ik niet perse beter stond. Toch gewonnen door een blunder van Peter. Ik kon op een gegeven moment een stuk pakken van Peter of hij zou een Dame verliezen. Uiteindelijk werd de ruil (Toren van mij, Dame en loper van Peter), hierdoor gaf Peter op en won ik.

16-04-2022 21:56 Milan van den Heuvel is offline Send an Email to Milan van den Heuvel Search for Posts by Milan van den Heuvel Add Milan van den Heuvel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller