Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC-K5 door Voorschoten 3 weggeblazen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

DSC-5 door Voorschoten 3 weggeblazen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC5 is door Voorschoten volkomen van het bord geveegd. Drie schamele remises konden slechts genoteerd worden zodat een einduitslag van 1.5-6.5 op het notatieformulier terechtkwam.
Er valt niet veel over de wedstrijd te vertellen behalve dat we duidelijk niet in vorm waren. Minimaal op drie borden werd in betere stand geblunderd en verloren. Voorschoten presenteerde zich als een solide en soeverein team. Sumit haalde op bord 8 als invaller een verdienstelijk half punt binnen.

15-12-2019 14:28 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Andre
DSC-lid


geregistreerd: 24-08-2016
aantal berichten: 2

Uitslag KNSB 5e team doet pijn Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een wedstrijd die ongelukkig de verkeerde kant op viel. Naast Summit haalden ook René en André een verdienstelijk half punt tegen op papier veel sterkere tegenstanders.
Aan de bar werd al positief vooruit gekeken naar de volgende match.

15-12-2019 15:37 Andre is offline Send an Email to Andre Search for Posts by Andre Add Andre to your Buddy List
Victor van der Kloet Victor van der Kloet is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-05-2017
aantal berichten: 54

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had ook niet hoeven verliezen, maar koos voor het avontuur i.p.v. herhaling van zetten. Op mijn partij is de term van het bord vegen niet van toepassing. Wel was ik inderdaad uit vorm en deed ik in de opening te snel een zet, waardoor ik tot het uiterste moest verdedigen.

15-12-2019 17:15 Victor van der Kloet is offline Send an Email to Victor van der Kloet Search for Posts by Victor van der Kloet Add Victor van der Kloet to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller