Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » 17-19 nov: Weekend toernooi in Ierland (Kilkenny)
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Jouke
webcommissie


geregistreerd: 21-10-2014
aantal berichten: 103

17-19 nov: Weekend toernooi in Ierland (Kilkenny) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kilkenny Annual Congress 2017
Ik sprak laatst iemand van de schaakclub Fischer Z, en zij gaan elk jaar wel een of meerdere keren naar een schaaktoernooi in het buitenland. Kilkenny in Ierland is daarvan een vast terugkerend uitstapje. De combinatie van Ierse gezeligheid, een prachtige locatie, een sterk bezet toernooi, en goedkope vliegtickets maakt het heel aantrekkelijk. En nu zit het in mijn hoofd en gaat het er niet meer uit, dus waarschijnlijk ga ik me binnenkort inschrijven. Maar ik kan me voorstellen dat er meer DSC-ers het een leuk idee vinden, dus bij deze een interesse-check: Wie lijkt het leuk mee te gaan?

Toernooi: vrijdag 17 tot zondag 19 november 2017.
6 Partijen van 90 Minutes + 15 Seconds. De eerste ronde is vrijdag om 20 uur, en de laatste ronde is zondag 13.30 uur. Aansluitend is er nog de mogelijkheid mee te doen aan het blitz toernooi op zondagavond.
Het toernooi kost 37 euro, en er zijn 4 ratinggroepen.

Vliegen kan met Ryanair van Schiphol naar Dublin, voor ongeveer 60 euro retour. Dan is het nog anderhalf uur met de bus naar Kilkenny. Zelf lijkt het me leuk een paar dagen extra te gaan om Dublin te zien. Ierland in november is waarschijnlijk niet de beste combinatie om de natuur in te gaan, dus des te meer reden de pubs in te gaan.

websites:
https://www.facebook.com/events/1114435158660351/
http://www.icu.ie/events/876

12-08-2017 10:40 Jouke is offline Send an Email to Jouke Search for Posts by Jouke Add Jouke to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk idee! Alleen ben ik eind september al 3 weken op vakantie en toevallig in mei al in Ierland geweest. Maar wellicht een volgende keer wel geinteresseerd!

Overigens vond ik zelf Cork (en Galway) veel leuker dan Dublin. Alleen toen wij gingen bleek vliegen op Cork een stukje duurder; dus weet niet of je wat aan deze tip hebt, helaas. Vliegen op Shannon airport kan ook nog, maar dat heb ik zelf toen niet gecheckt.

16-08-2017 11:10 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller