Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2013-2014 » DSC10 verliest van Bobby Fischer/Wassenaar 2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Paul van Riet Paul van Riet is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 23-01-2006
aantal berichten: 17

DSC10 verliest van Bobby Fischer/Wassenaar 2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was lastig het team compleet te krijgen. Ik moest een keuze maken tussen een jeugdspeler uit DSC11 en Aad de Jong, ik koos voor Aad vanwege de homogene opbouw van het team. Het team heeft immers een hoog senioriteitsgehalte met de tachtigers Gerrit Bussman en Leo Zuydgeest als uitschieters. Jordy Krempel is onze benjamin.

Wat betreft het wedstrijdverloop scoorden Jordy en ik op de borden 3 en 1 een remise. Jan Torenstra op bord 7 sleepte in de laatste paar minuten een vol punt binnen, waar Joop van Ham dat al veel eerder had gepresteerd. Gerrit op bord 2 werd in het middenspel getruct en verloor vrij kansloos. En Leo, tja Leo raakte zijn dame ergens in het middenspel kwijt. Hij rechtte de rug en het duurde toch nog vrij lang tot hij de strijd op gaf.

De uitslagen:
1 Gerard Meijer - Paul van Riet 0,5 - 0,5
2 Elmar Bottema - Ger Bussmann 1 - 0
3 Willem Groothuis- Jordy Krempel 0,5 - 0,5
4 Frans Blaauw - Leo Zuijdgeest 1 - 0
5 Danny Lim - Aad de Jong 1 - 0
6 Simon Ji - Ernst Hanewald 1 - 0
7 Hans Bottema - Jan Torenstra 0 - 1
8 Philip Wielenga - Joop van Ham 0 - 1

17-10-2013 11:17 Paul van Riet is offline Send an Email to Paul van Riet Search for Posts by Paul van Riet Add Paul van Riet to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller