Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » Externe deze week: DSC1, DSC2, DSC3 en DSC9
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Externe deze week: DSC 1, DSC 2, DSC 3 en DSC 9 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Deze week staan er weer een aantal externe wedstrijden op het programma.

DSC9 speelt maandag een uitwedstrijd tegen het jeugdteam van Bobby Fischer/Wassenaar 4.
Nadat DSC9 de eerste 2 wedstrijden gewonnen hebben staat zij op kop.

Dinsdag speelt DSC3 haar 3e wedstrijd uit tegen Rijswijk 2, dat 1 matchpunt heeft. We zijn benieuwd of DSC3 de goede overwinning op Vogelwijk kan voortzetten.

En dan wordt er a.s. zaterdag weer een KNSB ronde gespeeld thuis in de Sebastiaansbrug.

DSC1 is in de "winning mood" na de verrassende overwinning op Eindhoven 1 en speelt tegen het sterke Utrecht 2.

DSC2 speelt tegen de koploper Overschie. Voor DSC2 wordt deze ronde zeer belangrijk nadat ze de vorige ronde nipt van Charlois verloren. Bij een nederlaag spelen ze de rest van het seizoen voor handhaving.
Bij winst kan het nog een spannend seizoen in deze klasse worden.

15-11-2003 20:47 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de website van www.utrechtschaak.nl wordt onder het forum ook heel wat over schaken geschreven.

Aardig is de regelmatige voorspelling van de uitslagen van de Meesterklasse.

Voor aanstaande zaterdag zijn er ook een aantal mensen die zich hebben gewaagd aan de voorspelling van de uitslag van de wedstrijd van Utrecht 2. (Inderdaad tegen DSC1)

Hoewel de meeste inzenders denken dat Utrecht 2 gaat winnen, zijn er ook mensen met een realistischer kijk op de wereld.

Het aardigste commentaar heb ik hieronder maar vermeld:

" tja jongens delft is gewoon sterk, we hebben het vorig jaar zelf gezien en ze zijn dit jaar weer een stuk sterker"

21-11-2003 13:43 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

afkomstig van Bram van den Berg [www.utrechtschaak.nl]

DSC1-Utrecht 2 6-4 (tja jongens, Delft is gewoon sterk, we hebben het vorig jaar zelf gezien en ze zijn dit jaar weer een stuk sterker)

Waarvan acte...

Tja, laten we het zo zeggen: ik denk dat Bram het gewoon goed ziet. We zijn idd een stuk sterker dan vorig jaar. Ons eerste gaat ze slopen...

Rockend Lekker! Rockend

Mijn prognose:
DSC1-Utrecht 2: 6½-3½
DSC2-Overschie: 4-4

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-11-2003 14:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Mijn prognose:
DSC1-Utrecht 2: 6½-3½
DSC2-Overschie: 4-4


Het eerste is zeker een stuk sterker dan vorig jaar, maar om nu meteen een herhaling van Eindhoven uit te voorspellen... Ik denk dat het een spannende wedstrijd wordt, en hoop op een 5½-4½ overwinning voor ons eerste.

Maar nog meer hoop ik op een overwinning van het tweede, want dan doen ze echt mee om de eerste plaats dit seizoen!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-11-2003 17:17 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wou morgen eens komen kijken.
Moet ik, net als bij Feyenoord, mijn oude schoenen aan doen? En ik weet niets van clubliederen, gangbare spandoeken, etc.
Ik weet wel dat het altijd aan de scheidsrechter ligt, dus in zover kan ik mee met de spreekkoren Grijns.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

21-11-2003 18:29 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller