Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Westlandse snelschaakkampioenschappen a.s. zaterdag 12 jan
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 723

Westlandse snelschaakkampioenschappen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wie ook zin heeft in 11 potjes (semi)snelschaken zaterdagmiddag (12 januari), kan in De Lier terecht.

Daar wordt het open westlandse snelschaakkampioenschap gespeeld. 11 rondes van 10 min per persoon per partij, aanvang 12:45, aanmelden vanaf 12:00. en het duurt tot een uur of 5-6 inclusief prijsuitreiking dacht ik.
kosten ¤5,-

In de hoofdgroep 4 kleine geldprijzen, de rest van de groepen heeft prijzen in natura (drank/taart/schaakbord/etc)

Als je mee wilt doen, reageer dan uiterlijk donderdag rond etenstijd op dit bericht of email of bel me. Ik ben de persoon voor deze club die ons kan aanmelden (uiterlijk donderdag avond), en dan kan ik ook nog wat proberen te regelen qua auto's en meerijden eventueel. (Fietsen is ook te doen, 30-35 min vanuit Delft.)

Ik doe dus in ieder geval mee, Richard waarschijnlijk ook, Ted en Arno misschien, wie volgt? Glimlach

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Henrik on 09-01-2013 at 01:59.

09-01-2013 00:26 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller