Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » 't Zonnetje in Huis benefiettoernooi groter en gezelliger dan ooit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

't Zonnetje in Huis benefiettoernooi groter en gezelliger dan ooit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De vijfde editie van ’t Zonnetje in huis benefiet schaaktoernooi was groter en gezelliger dan ooit. Liefst 64 schakers maakten er een groot feest van, waarbij gezelligheid en plezier duidelijk de boventoon voerden. Het was eigenlijk jammer dat het na 9 ronden alweer afgelopen was...

Maar na 9 rondjes moest er dan toch een einde aan komen. De balans van de dag werd opgemaakt. Voor de Zonnebloem was door de deelnemers ruim 700 euro bijeengebracht, waar later de bijdragen van de sponsors nog bijkomen. Daarnaast waren er uiteraard een aantal prijzen voor de deelnemers. De beste clubschaker en tevens toernooiwinnaar was Chiel van Oosterom. Zijn 9 partijen leverden hem liefst 8½ punt op.

Chiel van Oosterom
Chiel van Oosterom

De beste jeugdspeler was Diederik Casteleijn. Hij had 6 punten gehaald. Dat waren er even veel als Rick Verhoog, maar Diederik had iets meer weerstandspuntjes. De prijs voor de beste huisschaker was voor Jan Vermeulen. Ook hij haalde 6 punten.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

27-02-2010 20:28 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als eerste reageerder dan: er werd ook gezellig gemopperd over slechte zetten en blunders.
Zoals altijd, zou ik zeggen.

__________________
Mopper

28-02-2010 02:01 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi om te lezen dat dit toernooi weer geslaagd is. Leuk ook de mengeling van huis- en clubschakers...volgend jaar probeer ik er gewoon weer bij te zijn !

28-02-2010 16:30 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me - net als de andere jaren - uitstekend vermaakt. Vooral in mijn partij tegen Lennart van den Ouden, waar ik twee stukken 'offerde', en vervolgens op koningsaanval won, was erg leuk.

Volgend jaar ben ik als het goed is weer van de partij. Hopelijk jullie ook.

Verder kreeg ik een mailtje van deelnemer Ab Scheel. Zie hier zijn verslag.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-03-2010 09:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller