Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2008-2009 » Richard Oranje & Ted Barendse winnen Open Delfts doorgeefschaakkampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Richard Oranje & Ted Barendse winnen Open Delfts doorgeefschaakkampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na een uitermate spannende barrage heeft het koppel Richard Oranje & Ted Barendse het Open Delfts doorgeefschaakkampioenschap op zijn naam geschreven. Nadat de eerste barrage in 1-1 was geëindigd won het duo de tweede barrage. Slachtoffer was het koppel dat de titel verdedigde: Jan Peter van Zandwijk & Jaap Flohil.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

03-06-2009 01:18 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mwah, geluk ? De kunst in de 1e barrage was het resternde stuk uit JPs handen te krijgen en met mijn resternde wee pionnen en loper in samenwerking met mijn dame een matnet te fabrieken. Ondertussen mijn koning in het open veld ook nog eens beschermen. Hetgeen wonderwel lukte. In de 2e barrage kwamen we dankzij een matje van mijzelf op 1-0 na een continu bombardement van jan peters koning. TEd moest het toen afmaken en wist jaap onder tijdsdruk te krijgen waarna deze uiteindelijk ook mat ging.

Inde groepsfase verloren we van zandvoort (verdiend). Maar dat duo wist de finale niet te halen door een nederlaag in de slotronde. Tegen Arno/martin en jaap/jan peter speelden we gelijk. Tegen Minnema en Minnema werden we volkomen weggespeeld maar met ons beider vechtersmentaliteit wisten we op onnavolgbare wijze uit het mat te glippen en zelfs met 2-0 te winnen. Altijd leuk die kerende kansen Glimlach

Nu sta ik gelijk met Corniel qua titels. Samen tweemaal en apart ieder 1 maal. JP en Jaap volgen met 2 titels.

03-06-2009 10:08 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller