Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Vanaf 10 januari Open Prometheus Kampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Vanaf 10 januari Open Prometheus Kampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Donderdagen 10 en 24 jan, 7 en 21 feb, 6 en 20 maart, 3 en 17 april.
http://www.svprometheus.tudelft.nl/opk.php biedt alle nodige gegevens.
8 ronden, maximaal 2 byes, 2 groepen.
Inschrijven zsm en uiterlijk 3 januari.
http://www.svprometheus.tudelft.nl/opk_inschrijving.php bevat het inschrijfformulier, waarin ook de mogelijkheid voor spelers met een rating van 1700 - 1799, die in beide groepen zouden kunnen spelen, een keuze te maken.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Ted on 19-10-2007 at 09:38.

19-10-2007 09:13 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Adriaan ter Mors Adriaan ter Mors is a Male


geregistreerd: 18-05-2006
aantal berichten: 67

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waar zijn toch al die DSC-ers dit jaar? Vorig jaar deden er toch veel meer DSC leden aan het OPK mee Frons

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Adriaan ter Mors on 02-01-2008 at 14:56.

02-01-2008 14:53 Adriaan ter Mors is offline Send an Email to Adriaan ter Mors Search for Posts by Adriaan ter Mors Add Adriaan ter Mors to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Los van een overvolle agenda vind ik de werving nogal opdringerig. Ik doe al drie jaar niet meer mij, maar wordt benaderd in de trand van: Je doet jaar toch wel weer mee?

(Wat niet wegneemt dat het een leuk toernooi is natuurlijk)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-01-2008 15:14 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik twijfel nog, zal het wel vrij druk gaan krijgen.
Ik denk dan ook dat ik mijn goede voornemens ga laten prevaleren ;-)
Hoewel ik de opzet van eens in de twee weken wel mooi vind, prefereer ik nu liever een (weekend)toernooi in binnen- of buitenland.

En graag ben ik het met Corniel eens dat de werving behoorlijk opdringerig overkomt. Het is alsof het contract al getekend is, en dat ik het alleen maar hoef te verscheuren als ik niet mee wil doen...

02-01-2008 15:28 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vind het wel prima en begrijpelijk dat mensen die een toernooi (of wat dan ook) organiseren daar hun best voor doen en soms krachtig uitdrukking geven aan hun wens dat iemand mee 'moet' doen. Ik kan dat opdringerige niet ontdekken. Is het correct dat jullie mening is gebaseerd is op een mail die deelnemers van vorige edities is verstuurd? Als dat het geval is, lijkt het me zinvoller om daarop te replyen..

Ik doe in ieder geval mee.

02-01-2008 15:40 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo
Ik vind het wel prima en begrijpelijk dat mensen die een toernooi (..) organiseren (..)

Is het correct dat jullie mening is gebaseerd is op een mail die deelnemers van vorige edities is verstuurd? (..)


Nee, dat is niet correct. Tenminste wat mij betreft. Dit gaat om benaderingen buiten om. Ik heb twee jaar geleden al per mail laten weten NIET mee te doen. Daarna ben ik nog door twee mensen persoonlijk benaderd. Ook dit jaar heb ik naast een email ook een persoonlijke uitnodiging mogen ontvangen.

Maar goed, ik heb onlangs zelf ook wat mensen bendaderd voor het Prinsenstad Toernooi dus wellicht hebben mensen bij mij de zelfde (of erger Grijns) ervaringen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-01-2008 16:14 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik twijfel zelf ook nog gezien alle drukte met o.a. andere schaakgerelateerde zaken. Maar doen we het als DSC dan echt zo slecht? Ik tel zo snel 13 DSC'ers op de lijst. Sommigen staan wel verscholen achter "Prometheus/DSC", maar daarmee zijn ze niet minder clubgenoot.

DSC'ers die meedoen:
 naamrating
1Hora Vlam2027
2Kees van der Meer2022
3Rufael Mekuria1853
4Diederik van Heijgen1789
5Johan 't Hart1777
6Jack Duijvestijn1776
7René Torenstra1732
8Adriaan ter Mors1649
9Gerrit Bussmann1612
10Simon Dirkse1568
11Rob Scherpenisse1414
12Leo Zuydgeest1267
13Bert Zwemstra1200

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-01-2008 16:58 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er staan uiteindelijk 19 DSC'ers op de lijst. Een mooi aantal lijkt me. Met een totaal van 53 deelnemers is het toernooi echter wat minder druk bezet dan de afgelopen jaren.

 naamrating
1Ted Barendse2122
2Hora Vlam2027
3Kees van der Meer2022
4Arno Wiersma1910
5Rufael Mekuria1853
6Mark Versteegh1849
7Diederik van Heijgen1789
8Johan 't Hart1777
9Olivier Marincic1766
10René Torenstra1732
11Jack Duijvestijn1776
12Adriaan ter Mors1649
13Kees Venema1617
14Gerrit Bussmann1612
15Simon Dirkse1568
16Rob Scherpenisse1414
17Leo Zuydgeest1267
18Jan Torenstra0000*
19Bert Zwemstra0000*

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

08-01-2008 14:48 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
echter wat minder druk bezet dan de afgelopen jaren.


Aangezien je het hebt over de afgelopen jaren: in een niet zo ver verleden telde het tornooi als PK-HSB en dat zal toch ook wel wat aantrekkingskracht gehad hebben...

(Mij boeit het trouwens wegens die spreiding van eens in de twee weken totaal niet, maar dit is persoonlijk en totaal terzijde)

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

08-01-2008 18:47 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We hebben de inschrijving gesloten op de stand van 55 deelnemers, waarvan 20 DSC-leden. Een behoorlijke afvaardiging Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

08-01-2008 19:23 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller