Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2007-2008 » Maandag 17 september geen massakamp
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Maandag 17 september geen massakamp Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandag 17 september zal er in tegenstelling tot eerdere berichten, geen massakamp worden georganiseerd tussen WSC en DSC. In plaats daar van zal de tweede ronde van de interne competitie worden gespeeld.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 11-09-2007 at 12:48.

14-07-2007 21:56 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kan ik me ook aanmelden via dit medium? Ik kom voor de 17e niet meer op de clubavond.

28-08-2007 07:58 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Lucien van de Lisdonk
Kan ik me ook aanmelden via dit medium? Ik kom voor de 17e niet meer op de clubavond.


Als ik er volgende week ben zet ik je er wel bij Lucien Glimlach

28-08-2007 09:10 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik meld me bij deze aan ook voor de massakamp

10-09-2007 21:52 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Massakamp gaat niet door Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde collegae,

Gisteravond heeft Ted Barendse laten weten dat het Westland dit keer haar kat stuurt (sorry, Bart).
We winnen dus met 40-0 en spelen op 17/9 gewoon interne competitie.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 11-09-2007 at 12:40.

11-09-2007 12:39 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat zouden jullie ervan vinden als ik vanavond nog een massakampje (van zo'n 20 man) van Leithen weet te regelen die aanstaande maandag in Delft verschijnen?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

11-09-2007 17:30 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wilde intern gaan spelen, maar vind een strijd tegen Leithen een prima alternatief.

11-09-2007 17:57 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben bekend met de speelsterke van Leithen, ik denk niet dat dat een serieus alternatief is voor de hele vereniging. Daarnaast verwacht ik niet dat op zo'n kleine club op zo'n korte termijn zelfs 20 tegenstanders te regelen zijn. Als Marco dit geregeld krijgt zal je alleen HSB competitiespelers moeten opstellen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-09-2007 20:29 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het blijkt sowieso te kort dag, zelfs die 20 is inderdaad op een andere avond dan de dinsdag (de speelavond van Leithen) amper te regelen; een redelijk optie is een andere keer een oefenwedstrijd tussen Leithen 1-2-3 en DSC4-6-8 te laten plaatsvinden.

Kortom, gewoon een rondje intern dus, en wellicht een ander avondje een bezoekje van 3 Leithense teams (of een uitstapje naar Leiden voor enkelen, dat moeten we nog maar uitzoeken).

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

12-09-2007 10:44 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller