Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DCSV-Rapid 2006: eerste ronde
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

DCSV-Rapid 2006: eerste ronde Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij DCSV is de jaarlijkse rapid-competitie weer van start gegaan, die dit seizoen uit vier avonden, dus twaalf ronden bestaat.

De stand wordt bij dit toernooi bepaald door het behaalde percentage, en dus gaan na de eerste avond Fedde Stegenga (twee gespeeld, twee gewonnen) en Amro Elkemawy (idem, plus een oneven) aan de leiding. Voorwaarde is dat de spelers aan het eind minimaal acht ronden hebben gespeeld.

Van diegenen die alle ronden speelden kwam René Torenstra met de beste papieren uit de strijd. Na een strategische remise tegen Rens ter Veen werd nog tweemaal gewonnen.

Arno Wiersma, die normaal op dit toernooi een gevreesde klant is, was niet aanwezig. Ook Ton Paalvast, de winnaar van vorig jaar, was afwezig en begint dus met een aanzienlijke achterstand.

De volgende avonden zijn op 29 december 2006, 16 maart 2007 en 25 mei 2007.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

28-10-2006 17:49 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

RE: DCSV-Rapid 2006: eerste ronde Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
De stand wordt bij dit toernooi bepaald door het behaalde percentage [...]

[...] was afwezig en begint dus met een aanzienlijke achterstand.


9 uit 9 lijkt me evenzeer 100% als 12 uit 12. Lach

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

28-10-2006 20:30 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, het nadeel is dat de winnaar van vorig jaar 8 uit 9 had, meen ik, en niet meer speelde omdat het percentage niet meer in te halen was.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

29-10-2006 13:32 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller