Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » DSC10 verliest van Paris
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

DSC10 verliest van Paris Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC10 heeft onnodig verlies geleden. Tegen Paris werd met 3-5 verloren. Er had beslist meer in gezeten, op zijn minst gelijkspel.

Op het bord van Herman Zonderland voltrok zich een drama. Met 5 minuten tegen 35 minuten, een half uur voordeel dus en een pion voorsprong, werd er toch nog op tijd verloren.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De Paris speler wist ondanks zijn tijdsachterstand de druk op te voeren waardoor er toch verloren werd.
De eindspellessen van Ted hebben in dit geval nog niet veel opgeleverd, of dan toch zeer zure vruchten.

De persoonlijke uitslagen volgen zo spoedig mogelijk.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Torenstra jr. on 14-12-2005 at 00:53.

14-12-2005 00:43 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Paris wint een keer een wedstrijd?

Ik sta perplex..

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

14-12-2005 01:11 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Door het stof!!! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja heren het was een zeer zuur verlies, ik ben er nog ziek van. Daarnaast nog wat zout in de wonden door mijn tekst over het verlies zo te wijzigen dat ik met naam en toenaam genoemd wordt.

Er gebeurden tijdens die partij allerlei wonderlijke zaken. Over en weer onreglementaire zetten, mijn tegenstander vrat tijdens de partij twee balpoints op. Nog hoor ik het geluid van brekend plastic vanuit zijn mond.
De eerlijkheid gebied dat ik de eerste was die een onreglementaire zet deed. Zo overduidelijk per ongeluk het verkeerde stuk aangeraakt, dat mijn tegenstander dat door de vingers zag. Dat was op dat moment zeer sportief. Hij stond op dat moment een half uur in tijd achter. Maar ik mocht eigenlijk niet meer winnen. Hij heeft daarna twee keer remise aangeboden, dat heb ik afgeslagen, ik zou immers winnen, maar zou daar niet gelukkig mee zijn.
Achteraf ben ik blij dat hij gewonnen heeft. Hoe schandelijk het eindspel ook was, ik heb er een hoop van geleerd!

Herman

__________________
www.zonderland.nl Prodent

15-12-2005 22:43 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller