Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2002-2003 » Schaaktrainingen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Schaaktrainingen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook dit jaar gaat de Delftsche Schaakclub weer schaaktrainingen voor seniorschakers organiseren. Dit gaat op vijf avonden door het seizoen heen
plaatsvinden, op drie verschillende niveau's, en door drie verschillende trainers.

Net zoals vorig jaar geeft de door de wol geverfde Gerard Bilars training op het niveau van stap 3/4.

De ervaren Dolf Meijer is net zoals afgelopen twee jaar weer gevraagd training te verzorgen voor spelers van de hoogste klassen van de HSB.

En de club is erin geslaagd een absolute toptrainer vast te leggen voor het trainen van de hoogste groep. Herman Grooten komt vijf avonden uit Eindhoven
voor het trainen van schakers van KNSB-niveau.

De trainingen worden georganiseerd op de volgende clubavonden:


  1. Maandag 7 oktober
  2. maandag 11 november
  3. maandag 20 januari
  4. maandag 3 maart
  5. maandag 24 maart


In tegenstelling tot vorige jaren duren deze van 20.00 tot 22.30, met een korte pauze van 21.15 tot 21.30.

Deze pauzes moeten voor de verschillende groepen echt exact samenvallen, dit in verband met gebruik van de ruimtes (bar!).

De trainingen worden dus tegelijkertijd gegeven, in
verschillende ruimtes uiteraard. Iedereen wordt vriendelijk doch uitdrukkelijk verzocht op tijd aanwezig
te zijn. Niets is zo vervelend als mensen die tijdens een training binnen komen lopen!

Omdat al onze ruimtes op de genoemde trainingsavonden in gebruik zijn kunnen er dus geen serieuze partijen gespeeld worden!

Bovendien wordt de personen die in de barruimte achterblijven (wie dan?)

vriendelijk doch dringend verzocht stil te zijn, om de training beneden niet te verstoren.

Deze training is (tegen betaling) ook door niet-DSC-ers te volgen.

Wilt u hierover meer informatie, neem dan contact op met Arno Wiersma, tel nr 015-2610887, email: AAWiersma@yahoo.co.uk.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-09-2002 09:17 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Training - externe Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het doet mij genoegen dat nu de ongelukkige situatie van vorig jaar vermeden is.
Ongelukkig: de training was steeds juist voor de externe gepland.
Op maandagavond voor de externe speel ik liever. Voor live oefenen bestaat geen Ersatz.
De constructie maandag training - zaterdag externe deed mij denken aan een diepte-investering juist voor het sluiten van het financieel boekjaar: het verkeerde moment.
Blij: dit jaar beter! Happy
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

27-09-2002 13:57 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dus ik begrijp dat de resultaten van DSC1 en 2 dit jaar beter gaan zijn dan vorig jaar, omdat de trainingen beter gepland zijn? Ik hoop het! Het begin mag er in ieder geval zijn!!!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-10-2002 01:15 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

training Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geen kwaad woord over de vorige trainers, maar Grooten vond ik maandag echt een toptrainer.
Energiek, enthousiast en deskundig.
Hij lijkt er geen last van te hebben dat men op korte afstand van het materiaal het overzicht verliest. Eens vragen hoe hij dat kan.
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

09-10-2002 11:45 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gerard Bilars geeft training op het niveau van stap 3/4 , Dolf Meijer op niveau stap 4/5, en omdat Herman Grooten vanavond niet kon is Joost Hoogendoorn bereid gevonden hem te vervangen op niveau stap 5/6.

De volgende trainingen zijn op:
maandag 20 januari,
maandag 3 maart en
maandag 24 maart

In tegenstelling tot vorige keer duurt deze training van 20.15 tot 22.45, met een korte pauze van 21.15 tot 21.30. Deze pauzes moeten voor de verschillende groepen echt exact samenvallen, dit in verband met
gebruik van de ruimtes (bar!).

Iedereen wordt vriendelijk doch uitdrukkelijk verzocht op tijd aanwezig te zijn. Niets is zo vervelend als mensen die tijdens een training binnen komen
lopen!

Omdat al onze ruimtes op de genoemde trainingsavonden in gebruik zijn kunnen er dus geen serieuze partijen gespeeld worden! Bovendien wordt de personen die in de barruimte achterblijven (wie dan?) vriendelijk doch dringend verzocht stil te zijn, om de training beneden niet te verstoren.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-11-2002 14:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Training 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komende maandag (20 januari 2003) is er weer schaaktraining voor seniorschakers. Gerard Bilars geeft training op het niveau van stap 3/4 , Dolf Meijer op niveau stap 4/5, en Herman Grooten op niveau stap 5/6.

Alle trainingen duren van 20.15 tot 22.45, met een korte pauze van 21.15 tot 21.30. Deze pauzes moeten voor de verschillende groepen echt exact samenvallen, dit in verband met gebruik van de ruimtes (bar!).
Iedereen wordt vriendelijk doch uitdrukkelijk verzocht op tijd aanwezig te zijn. Niets is zo vervelend als mensen die tijdens een training binnen komen lopen!

Omdat al onze ruimtes op de genoemde trainingsavonden in gebruik zijn kunnen er dus geen serieuze partijen gespeeld worden! Bovendien wordt de personen die in de barruimte achterblijven vriendelijk doch dringend verzocht stil te zijn, om de training beneden niet te verstoren.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

14-01-2003 14:33 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nood breekt wet, dat blijkt wel weer. Er zullen a.s. maandag namelijk wel - in de bar - een aantal serieuze DSC KnockOut partijen van de eerste ronde worden gespeeld. Dit is de laatste mogelijkheid voor zij die hun partij nog hebben open staan. Buiten de clubavond om mag natuurlijk ook, maar de uitslag van een dergelijk treffen dient wel voor maandag 27 januari bij mij bekend te zijn.

Anders liggen beide spelers er uit.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-01-2003 14:36 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller