Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Nieuw uiterlijk forum
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Attention Nieuw uiterlijk forum Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op veler verzoek is de duidelijkheid van het forum verbeterd door verschillende secties van een eigen kleurcodering te voorzien.

Deze verandering wordt doorgevoerd zodra de laatste instellingen zijn veranderd.
Een voorproefje:


 

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-04-2005 00:55 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bravo, een hele verbetering!

Ik ben blij dat jullie mijn suggesties serieus hebben genomen. Wat mij betreft VANDAAG Lach invoeren...

01-04-2005 01:35 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Shocked Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

AAAAAAHHHH MY EYES MY EYES I'M BLIND AAAAAAHHH

Had je niet even kunnen waarschuwen voor dat enorme paars met geel?!? Over wakker worden met een schok gesproken..........

Ach nou ja, in ieder geval ben ik nu goed wakker! Grijns

01-04-2005 07:28 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Graag gedaan, denk ik... Maar: kanonnen... idd, niet te krap zeg... Da's ff schrikken...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-04-2005 08:06 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prachtig! Mooi werk!

Ik ben trots op jullie, jongens!

(Alleen was het leuker als jullie de verandering ook meteen hadden doorgevoerd..) Glimlach


(Ik mag vandaag werken, net als Martin, bij dat callcenter...dat kan nog een leuke dag worden) Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

01-04-2005 14:43 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller