Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Beste schaakzet ooit ('Kunstwerk')
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dammen
forumlid


geregistreerd: 16-06-2010
aantal berichten: 4

Beste schaakzet ooit ('Kunstwerk') Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi,

Om te beginnen wil ik zeggen dat ik geen schaker ben maar wel hier een vraag over heb.

Ik wil voor mijn woning aan de muur een schaakbord met de pionnen plaatsen. Leek me leuk om dit als soort van kunstwerk te laten showen.
Nu moeten de schaakstukken zo staan, dat de gene die aan zet is, de mooiste schaakmat move maak.

Kunnen jullie foto's plaatsen van deze aankomende move.

tnx en heel erg bedankt

ps) deze vraag staat ook op
http://www.schaakforum.net/index.php/topic,866.new.html#new

maar tot heden nog niets van gehoord

tnx

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Dammen on 16-06-2010 at 23:08.

16-06-2010 23:07 Dammen is offline Send an Email to Dammen Search for Posts by Dammen Add Dammen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het mooiste mat (in 1 zet?) is natuurlijk een kwestie van smaak. Als je bedoeld dat degene die langs het bord zet mat in 1 moet kunnen geven, dan vind ik de volgende stelling persoonlijk wel mooi:

Al Hamani - Jan Timman, Skopje 1972
35...a6#

zwart aan zet

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-06-2010 23:37 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie ook dit topic: mijn mooiste mat.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-06-2010 11:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Dammen
forumlid


geregistreerd: 16-06-2010
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

tnx.. ga er 1tje uitzoeken

17-06-2010 16:09 Dammen is offline Send an Email to Dammen Search for Posts by Dammen Add Dammen to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Houd ons op de hoogte zou ik zeggen. Wellicht mogen we je werk ter zijner tijd ook publiceren op onze kunstpagina?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-06-2010 17:01 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Dammen
forumlid


geregistreerd: 16-06-2010
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo boeiend wordt het nou ook weer niet hoor.
Eerst maar een schaakbord via MP kopen Glimlach

Zal er een foto van maken en deze hier posten

17-06-2010 20:15 Dammen is offline Send an Email to Dammen Search for Posts by Dammen Add Dammen to your Buddy List
Dammen
forumlid


geregistreerd: 16-06-2010
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals beloofd het resultaat.
Kan hier geen foto uploaden dus

http://www.schaakforum.net/index.php/topic,866.new.html#new

02-07-2011 12:17 Dammen is offline Send an Email to Dammen Search for Posts by Dammen Add Dammen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je hebt een mooi matbeeld gevonden. Geniet ervan iedere keer dat je er langs loopt!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-07-2011 12:14 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller