Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Kroegloper toernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Kroegloper toernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals natuurlijk iedereen weet organiseert DSC aanstaand weekeinde het Casema Kroeglopertoernooi. Toch wil ik jullie daar via deze weg op attenderen.

Trouwens de aanmeldingen beginnen nu ook echt te komen: bekijk de aanmeldingen

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2004 08:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het begint inderdaad aardig te lopen, maar we kunnen er nog wel een paar extra gebruiken!

24-05-2004 14:33 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er zijn tot nu toe geen reacties gekomen op het Casema Kroegenschaaktoernooi (dat noem ik het "Sinterklaas-effect: als Sinterklaas aankomt in Nederland is het beredruk op de kade, als hij weer naar Spanje vertrekt staan er twee kinderen te zwaaien).

Vandaar dus maar een van mij, als onschuldige deelnemer: reuzeleuk, goed georganiseerd, en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Slechts op sommige puntjes zijn er kleine verbeteringen mogelijk.

Van mij krijgen Henrik (als grote man achter de schermen) en met de andere organisatoren een dikke pluim. Ere wie ere toekomt!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

11-06-2004 10:39 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dank je Ted!

Het was hard zwoegen (eigenlijk alleen op de dag zelf) omdat daar nogal een paar dingen fout gingen en ad hoc opgelost moesten worden (en het was een heel lange dag van 9 ' s ochtends tot 11 's avonds) , maar daar hebben de (meeste) deelnemers gelukkig weinig van gemerkt. En we hebben weer veel geleerd voor volgend jaar, waardoor het allemaal soepeler moet gaan lopen dan. Eelse-jan (en ik help misschien) gaat een stukje software schrijven dat aan de hand van de uitslagen en voorgaande locaties van spelers, automatisch een nieuwe indeling uitdraait inclusief locaties, wat op de dag zelf (vooral voor Arno) een hele hoop werk gaat schelen Glimlach Verder zijn we door mensen van Bennekom uitgenodigd voor een samenwerkingsverband tussen kroegloper toernooien (die dan zou gaan bestaan uit Wageningen, Amsterdam en Delft, en misschien later meer). Dus ziet er allemaal positief uit. Binnenkort de evaluatie met de kroegen, en dan een algehele evaluatie met de organisatie + misschien paar anderen die veel ervaring hebben met toernooien (Ted? hehehe)

Ik wil meteen Corniel nog even bedanken voor alle design en layout ed (Website, poster, flyer, filtje, toernooiboekje) en uiteraard mijn mede organisatoren Arno en Eelse-jan.

Ik hoop dat iedereen het een leuk toernooi vond, het was in ieder geval gezellig achteraf in het denksportcentrum!

11-06-2004 11:12 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een kleine moeite...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-06-2004 11:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller