Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Lachen spelleke
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Lachen spelleke Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor de fans van internetspellen in de categorie niet te veel doen dagelijks (het mag niet teveel tijd kosten) maar het moet wel verslavend zijn:

Global Conlfict!

Het is een soort combinatie tussen Risk en Axis en Allies en best aardig Rolt met ogen

Op naar het kampioenschap!

03-09-2004 10:04 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog wat tips voor de personen die zich aan het spel gaan wagen?

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

03-09-2004 23:41 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben in ieder geval begonnen. Het zal me benieuwen hoe het me vergaat. Ik hou je op de hoogte!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

05-09-2004 01:56 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman
Ik ben in ieder geval begonnen. Het zal me benieuwen hoe het me vergaat. Ik hou je op de hoogte!


Sommige mensen hebben echt niets nuttig te doen ... ik ga het dus ook eens proberen (in tegenstelling tot schaken kun je daar wel de dobbelstenen de schuld geven) Knipoog

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

05-09-2004 10:35 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Strategie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, tips voor een beginnende speler... Ik zou zeggen, lees de help om een idee te krijgen van de principes, bouw de eerste 2 beurten hooguit 1 scientist en veel chariots om snel uit te breiden, als je tegenstanders tegenkomt wat phalanxen en meer scientists om ze daarmee te overvleugelen Glimlach en let vooral op ondergrond, dat scheelt nogal veel Grijns

Verder is mijn handle "Zodiac", "We will meet in war!!!"

05-09-2004 14:15 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Renato doet ook mee Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-09-2004 19:48 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

RunEscape Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een colega wees mij op:www.runescape.com. Ik vermoed een spel waarvan veel mensen alhier aanwezig denken: gaaf! Ik vond het er zelf in iedergeval leuk uitzien. (ik ben alleen niet het type dat 10 uur per nacht online gaat zitten zijn, om scorpioenen de killen, gold te diggen en draken te slopen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-09-2004 09:57 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En wat te denken van Pingu ?

http://yeti3.yetisports.org/_ylympics/

Een klassieker die je niet veel tijd kost!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-09-2004 12:47 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die heeft me al veel tijd gekost marco. Draaiend hoofd

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

15-09-2004 13:03 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En dan heb je nog deze, de bloediger Pingu-versie:

www.albinoblacksheep.com/flash/pingu2.php

(Per spel bedoel ik, de eerdere voorstellen kosten je een maand voordat je goed en wel onderweg bent, dit spel kost je 2 min per 'spel'.)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-09-2004 13:08 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
(ik ben alleen niet het type dat 10 uur per nacht online gaat zitten zijn, om scorpioenen de killen, gold te diggen en draken te slopen)

:kijkt op:
"Eh? Riep iemand me?"

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-09-2004 13:16 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller