Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » De Delftsche Schaakclub op de radio! 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 12-03-2020
aantal berichten: 230

De Delftsche Schaakclub op de radio! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De echte Delftenaar, met een hart voor lokale radio, is het vast niet ontgaan maar vanavond, 25 oktober, was er bij het radioprogramma "Sportcafé" een item over de Delftsche SchaakClub. Sportcafé is een initiatief van de Delftse Sportraad waar ze op dinsdagavonden een aantal verenigingen uitnodigen om wat te komen vertellen over hun sport en vereniging. Namens DSC schoof ik daar vanavond aan. Het gesprek ging, natuurlijk, over valsspelen met seksspeeltjes, schaken als teamsport en onze succesvolle jeugdafdeling. Om het radioprogramma terug te luisteren ga je naar de volgende link: https://www.omroepdelft.nl/sportcafe Op 37:05 begint het interview over de Delftsche SchaakClub.

25-10-2022 22:01 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk stukje. Tikkie chaotisch gesprek, maar dat ligt aan de interviewers.

En dat nummer voorafgaand aan het gesprek is ook een zonde wat mij betreft. Gewoon CCR draaien

26-10-2022 15:38 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Milan van den Heuvel Milan van den Heuvel is a Male
forumlid


geregistreerd: 24-02-2022
aantal berichten: 16

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

CCR Is inderdaad briljant!
En zeker leuk stukje. Klinken als 2 kroeggasten die interviewers.

26-10-2022 16:13 Milan van den Heuvel is offline Send an Email to Milan van den Heuvel Search for Posts by Milan van den Heuvel Add Milan van den Heuvel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond het vermakelijke radio. De kwaliteit van de presentatoren... Mwah.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-10-2022 19:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller