Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Klassieke online zomercompetitie van start gegaan
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Klassieke online zomercompetitie van start gegaan Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De eerste ronde van de zomercompetitie is gespeeld. In de A-groep won ratingfavoriet Bent van Ed. Ook Tjerk won zijn partij. Sander gaf een halfje prijs tegen Simon Broos en Jan van de Donk ging onderuit tegen Simon Dirkse.

In de B-groep werd geen punt gedeeld. Shyam, Vincent, Bart, Jan en Bert wisten te winnen.


Uitslagen ronde 1

Groep A

Ed Eveleens - Bent Schleipfenbauer 0 - 1

Sander van Gennip - Simon Broos ˝ - ˝

René Poots - Tjerk Albregtse 0 - 1

Jan van de Donk - Simon Dirkse 0 - 1

Edgar Huisman - oneven


Groep B

Joop van Ham - Shyam Balasubramanian 0 - 1

Eric Wagter - Vincent Goverse 0 - 1

Bart van Cleef - Adri Albregtse 1 - 0

Louis Trautwein - Jan Torenstra 0 - 1

Bert van der Willik - Paul van Riet 1 - 0


Tussenstanden na ronde 1

Groep A


 


Groep B

 



Aanmeldingen ronde 1 - groep A
Sander van Gennip ( Molurus )
Tjerk Albregtse ( Cherkov9 )
René Poots ( Delft1955 )
Jan van de Donk ( janvdonk )
Ed Eveleens ( EdEveleens )
Bent Schleipfenbauer ( Schleipfenmeister )
Simon Dirkse ( simondirkseziggo )
Simon Broos ( kania789 )
Edgar Huisman ( Ph1lh1ppoS )

Aanmeldingen ronde 1 - groep B
Bart van Cleef ( Bartjedelft )
Louis Trautwein ( pittrax )
Adri Albregtse ( adrialbregtse )
Vincent Goverse ( vgoverse )
Paul van Riet ( gijs12 )
Shyam Balasubramanian ( thelittlekoning )
Jan Torenstra ( Jan_Torenstra )
Joop van Ham ( JoopvanHam )
Eric Wagter ( Sam1966 )
Bert van der Willik ( pinkelman )

Afmeldingen ronde 1 - groep B
Herman Zonderland ( hzfd )

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 17 time(s), it was last edited by Tjerk on 05-08-2020 at 21:45.

18-07-2020 20:04 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Thumb Up! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aanvulling op mijn antwoorden in de survey:

Ik heb in de survey aangegeven dat ik geen interesse heb in OTB rapid in specifieke openingen. Dat heeft voor mij het meeste te maken met het speeltempo (30+0). Ik ben geen groot fan van rapid partijen / partijen zonder increment. (Het snelste tempo online dat ik nog prettig vind spelen is 15+15. Effectief is dat minder dan 30+0, maar wat voor mij belangrijk is: partijen worden op het bord beslist, en niet op de klok.)

Ik heb geen groot bezwaar tegen OTB, ik sta volledig open voor het spelen van een OTB zomercompetitie in klassiek speeltempo.

Waarbij ik wel moet aangeven dat ik mij enige zorgen maak over hoe de Covid situatie zich straks ontwikkelt in de herfst van dit jaar. Virologen geven aan dat dit virus het met name goed doet onder vochtige en koude omstandigheden, en dat zou kunnen betekenen dat OTB competities in die periode wellicht weer moeten worden afgebroken.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Sander on 19-07-2020 at 12:24.

19-07-2020 12:06 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dank voor je toelichting. Het Ontdekkingsvarianten Zomertoernooi vindt op de club plaats. Daar wordt naar mijn weten al jaren dat 30' zonder increment aangehouden.

De zomercompetitie die ik nu opzet vindt volledig online plaats.

In de beginpost een update over de start van het toernooi, de resultaten van de inventarisatie en de aanmeldingen tot nu toe.

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Tjerk on 21-07-2020 at 17:22.

21-07-2020 17:21 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Indeling ronde 1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Indeling ronde 1

Groep A

Ed Eveleens - Bent Schleipfenbauer di 28-07

Sander van Gennip - Simon Broos ma 27-07

René Poots - Tjerk Albregtse di 28-07

Jan van de Donk - Simon Dirkse ma 27-07


Groep B

Joop van Ham - Shyam Balasubramanian wo 29-07

Eric Wagter - Vincent Goverse ma 27-07

Bart van Cleef - Adri Albregtse ma 27-07

Louis Trautwein - Jan Torenstra wo 29-07

Bert van der Willik - Paul van Riet wo 29-07


Aanmeldingen ronde 1 - groep A
Sander van Gennip ( Molurus )
Tjerk Albregtse ( Cherkov9 )
René Poots ( Delft1955 )
Jan van de Donk ( janvdonk )
Ed Eveleens ( EdEveleens )
Bent Schleipfenbauer ( Schleipfenmeister )
Simon Dirkse ( simondirkseziggo )
Simon Broos ( kania789 )

Aanmeldingen ronde 1 - groep B
Bart van Cleef ( Bartjedelft )
Louis Trautwein ( pittrax )
Adri Albregtse ( adrialbregtse )
Vincent Goverse ( vgoverse )
Paul van Riet ( gijs12 )
Shyam Balasubramanian ( thelittlekoning )
Jan Torenstra ( Jan_Torenstra )
Joop van Ham ( JoopvanHam )
Eric Wagter ( Sam1966 )
Bert van der Willik ( pinkelman )

Afmeldingen ronde 1 - groep B
Herman Zonderland ( hzfd )

__________________
Erro ergo sum.

25-07-2020 12:06 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander van Gennip - Simon Broos eindigt in een gelijkspel deze keer. (Goed gespeeld Simon!)

Het pionneneindspel is volgens de computer compleet gewonnen. Toch kan ik niet zeggen dat ik begrijp waarom 33.h3 zo veel beter is dan 33.f3. Ik ben dus niet ontevreden: ik heb een leuk eindspel om te analyseren en om van te leren. Glimlach

De partij:

https://lichess.org/T5c2yqTe

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Sander on 27-07-2020 at 21:12.

27-07-2020 21:09 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller