Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2016-2017 » Interne competitie (N13): Rustige ronde tijdens Tata
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N13): Rustige ronde tijdens Tata Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een externe uitwedstrijd en een aantal DSC-ers die meespelen bij het Tata steel toernooi in Wijk aan Zee, was het een relatief rustige ronde. Er werden 21 partijen gespeeld in de interne.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Henrik Tamerus-Bob Voogt0-1
2Theo Rekveldt-Kees van der Meer0-1
3Simon Broos-Pieter Goossens½-½
4Hans Stam-Jouke van Gosliga0-1
5Leonore Braggaar-Marfa Blanter1-0
6Jan Peter van Zandwijk-Rob Smits1-0
7Martin Glimmerveen-Hugo van der Laan0-1
8Henk van der Belt-Willem-Jan van den Broek1-0
9Tom Broekhuizen-Diederik van Heijgen0-1


B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jan van de Donk-Tjerk Albregtse1-0
2André van der Weijde-Paul van Riet1-0
3Simon Dirkse-Edgar Huisman1-0
4René Poots-Ferdinand Schreuder1-0
5Jan Frissen-Albert Kemeling½-½


C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Gerard Bilars-Aram Hassan1-0
2Joop van Ham-Marijn Oomes0-1
3Ernst Hanewald-Dolf Mulder1-0
4Mohammad Failsal Alhalabi-Jan van der Kolk1-0
5Eric Wagter-André Bruinink1-0
6Bert van der Willik-Aad de Jong0-1
7Gabe Hoekstra-Jan Bouke Tiersma½-½


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 27-01-2017 at 10:49.

24-01-2017 16:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn uitslag klopt niet, ik heb gewonnen.

24-01-2017 16:58 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 168

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

-

This post has been edited 21 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 27-01-2017 at 15:27.

24-01-2017 17:00 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Bob
Mijn uitslag klopt niet, ik heb gewonnen.


agreed

24-01-2017 17:28 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aangepast. Jullie hadden het goed ingevuld op het uitslagenformulier; dit was een tikfout van mij.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-01-2017 10:24 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 168

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Rob Smits en Jan Peter van Zandwijk waren maandag ook aanwezig.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 26-01-2017 at 11:45.

25-01-2017 10:57 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Rob Rob is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2004
aantal berichten: 28

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik was inderdaad aanwezig.
Jan Peter heeft gewonnen, mijn openingsvoorbereiding moet duidelijk beter worden.

__________________
Het is mogelijk van lucht dik te worden, als je maar ballon bent.

25-01-2017 11:45 Rob is offline Send an Email to Rob Search for Posts by Rob Add Rob to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de partij tussen Jan Peter en Rob toegevoegd. Tevens heb ik de tussenstand bijgewerkt. Die liep achter wegens wegens technische problemen bij mij thuis.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

27-01-2017 10:50 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller