Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Zaterdag 27 december Oliebollentoernooi LSG Leiden
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 341

Oliebollentoernooi LSG Leiden 27-12 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor de liefhebbers, hierbij de aankondiging van het Oliebollentoernooi van LSG Leiden.


Het Leidsch Schaakgenootschap organiseert namens de Leidse Schaakbond op zaterdag
27 december 2014 het traditionele Oliebollen toernooi: snelschaken voor viertallen voor de verenigingen uit de Leidse en Haagse Schaakbond.

Zaterdag 27 december 2014
Denksportcentrum Leiden
Robijnstraat 4 071-5723229
Aanmelden tot 10:00 uur
Aanvang: 10:30 uur
Prijsuitreiking: ± 17:00 uur

Systeem:
Competitie voor viertallen waarbij ieder twee keer tegen dezelfde tegenstander speelt met 5 min. per persoon per partij.
Groepen van ongeveer gelijke grootte ingedeeld op gemiddelde rating; aantal groepen afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Rond het middaguur worden de oliebollen geserveerd.
Let op: De viertallen mogen uitsluitend bestaan uit spelers van één vereniging, deel uitmakend van de Leidse Schaakbond danwel de Haagse Schaakbond.

Prijzengeld:
Drie teamprijzen per groep: 1e prijs groep A ¤ 160,-.
Daarnaast is er een aardigheidje voor de topscorer van elke groep.

Aanmelden:
Het inschrijfgeld bedraagt ¤20,- per team en dient aan de zaal betaald te worden.

Aanmelden tot en met 24 december 2014 bij voorkeur per e-mail naar oliebollen@lsg leiden.nl, onder vermelding van: naam Vereniging, namen van alle spelers en hun KNSB-rating.
Let op: Inschrijven aan de zaal is niet mogelijk!

Op 26 december 2014 zal de definitieve indeling gepubliceerd worden op www.lsg-leiden.nl

Tot ziens op zaterdag 27 december a.s. in het Denksportcentrum Leiden!

Voor vragen of suggesties: oliebollen@lsg-leiden.nl

09-12-2014 23:01 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb vaak positief naar dit toernooi horen verwijzen. Ik wil zeker overwegen mee te spelen, maar dat zal vooral afhangen van hoe de Kerst ingevuld gaat worden met de familie; het toernooi is op '3e Kerstdag'.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 10-12-2014 at 02:24.

10-12-2014 02:23 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik weet niet of het gaat lukken, maar lijkt mij wel leuk om weer eens mee te doen. Is inmiddels alweer heel wat jaartjes geleden dat ik meegedaan heb, maar het was altijd erg gezellig!

10-12-2014 11:27 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 341

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de volgende namen staan:

1. Lucien
2. Richard
3. Onno
4. Ted

Precies genoeg voor 1 DSC-team. Ja!

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Lucien van de Lisdonk on 23-12-2014 at 17:33.

17-12-2014 09:46 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller