Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2008-2009 » Jan Smeets en Bianca Muhren winnen Delfts Kroeglopertoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Jan Smeets en Bianca Muhren winnen Delfts Kroeglopertoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jan Smeets en Bianca Muhren hebben de zesde editie van het Delfts Kroeglopertoernooi op hun naam geschreven. Net als 2 jaar geleden bleken zij de sterkste, al was de voorsprong dit jaar minimaal. Ze moesten de eerste plaats delen met Chiel van Oosterom en Joost Michielsen, maar Jan en Bianca hadden net 1 weerstandpuntje meer.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite .

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henrik on 01-06-2009 at 10:42.

01-06-2009 01:03 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was weer een fantastisch toernooi. Met dank aan de organisatie en de zon.

Ik en mijn gelegenheidspartner Olaf Wolvekamp scoorden allebei best goed: 4 + 4 = 8. Maar blijkbaar hebben we ergens een verkeerde uitslag omcirkeld (of juist helemaal niet...) want in de rangschikking hebben we slechts 7½ punt. Niet dat het uitmaakt, maar wie heeft ons halfje?

01-06-2009 10:24 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Topdag, perfect georganiseerd, dank!

Leuk verslag Arno!

01-06-2009 11:03 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prima toernooi!
Hora en ik zijn ooit begonnen met 6 punten. Ieder jaar scoren we een halfje meer, dus dit jaar 8½. In 2016 winnen we het toernooi!
Ik had slechts 1 partij waar ik geen enkele kans had tegen Bakker, de andere verliespartij was dom doen in gewonnen stelling. 4½ is prima.

Ik had wel iets teveel gedronken, maar het voordeel is dat je het gelal van anderen tijdens het eten als volkomen normaal ervaart.

Over dronken gesproken: klassiek voorbeeld. Hora vraagt in één van de kroegen: "had ik gisteren nou betaald?" Dat bleek het geval te zijn.

Ook dit jaar was de grootste lol weer te vinden in die tent naast de kerk Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-06-2009 16:46 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aangezien mijn dag meer met fietsen dan met schaken vandoen had, heb ik mijn verslagje elders geplaatst.

Het was topweer, met een heerlijke grote groep deelnemers. Dat zie je als organisatie graag.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-06-2009 19:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk stukje Corniel!

En Rene, in de Engel schijnt ieder jaar weer een gezelschap Korfballers heel veel te drinken, omdat zij dan hun Pinkstertoernooi spelen, tussen het drinken door. Tot grote ergernis van de barmeisjes, zo gaf een van hen mij te kennen. Maarja, de omzet die dat oplevert is ook wat waard, gaf ze (terecht) aan.

Een opvallend shirt lukt inderdaad de nodige reacties uit, zo ervoeren Richard en ik, vanwege de handhaving zonder play-offs van ADO getooid in ADO Den Haag-tenue, ook. Of het door het felle groen-geel kwam dat Richard won of door de biertjes van JW, maar de winst op IM JW de Jong laat ik zeker niet onvermeld: knap was het zeker! Ja!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 01-06-2009 at 21:51.

01-06-2009 21:50 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goed fiets-artikel, rijdende reporter. Uit de reacties op je stukje bij fietsforum.nl zit het erin dat deze fiets-toeschouwer volgend jaar een collega heeft. Hopelijk is het volgend jaar ook mooi weer.
Maar volgend jaar valt Pinksteren 14 dagen eerder. dus:Sneeuwpop

__________________
Mopper

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Van Dop on 02-06-2009 at 01:52.

01-06-2009 22:24 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Achteraf bedenk ik me dat het duo Thoma-Hortensius waar we op het terras van de Engel tegen speelden wellicht zo geruisloos verloor vanwege de aanhoudende hit "Daar moet een piemel in! (bis) (a.i.)"

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-06-2009 23:50 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat zongen ze bij onze partijen, gedurende ronde 4, al... Nee!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-06-2009 09:41 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Dat zongen ze bij onze partijen, gedurende ronde 4, al... Nee!

Maar Richard en jij waren er op gekleed Lach

__________________
I play against pieces

02-06-2009 16:49 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat zou dan weer impliceren dat onze kleding toepasselijk was ten aanzien van de tekst van voornoemd liedje.

Voor de duidelijkheid: dit was geenszins het geval. Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-06-2009 22:47 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ADO en dat liedje hebben weinig met elkaar te maken.

Hi-Ha-Hondenpiemel bekt niet lekker.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

03-06-2009 00:11 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Foto's! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn vriendin heeft foto's gemaakt van de laatste ronde en de prijsuitreiking: http://alinebaggio.nl/toernooi/

03-06-2009 15:03 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee, naar het koppel Anink/Oranje hoef je niet lang te zoeken, redelijk opvallend Koel

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

04-06-2009 02:01 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

RE: Foto's! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Buzing
Mijn vriendin heeft foto's gemaakt van de laatste ronde en de prijsuitreiking: http://alinebaggio.nl/toernooi/


Ik vroeg me al af wie er op een gegeven moment foto's kwam maken....leuke foto's Pieter!

04-06-2009 21:20 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Fantastisch toernooi. Geweldig weer en prima sfeer. De korfballen zijn we nu wel gewend. Die zijn er elk jaar met pinksteren bij de Engel. Als we volgend jaar in oranje shirts gaan dan past het liedje er wel bij. Ik kan me nog herrinneren dat het een grote hit was in zwitserland telkens als er een italiaanse langs kwam.
Wellicht dat marco hiervoor voor de volgende keer alvast een vertaling van kan maken. Nu konden we na 5 minuten spelen het haags kwartiertje aanheffen..

En had Jan WIllem nu echt zoveel op of ik zo weinig Glimlach
Met winst op JW en remise tegen Wortel en uiteindelijk 5 uit 7 ben ik ook tevreden over de score. Marco heeft denk ik ook (iets ?) boven zijn sterkte gepresteerd met 4 punten. Het enige team waar we met 2-0 klop van kregen zijn we zel;fs nog voorgebleven.

05-06-2009 10:35 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller