Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Zaterdag 20 december Pomar Rapid Viertallentoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Zaterdag 20 december Pomar Rapid Viertallentoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op 20 december vindt het Viertallen Rapidtoernooi van Pomar in Rijswijk plaats. Vooral heel gezellig en wat mij betreft ivm stage en studie precies na de grote drukte, dus komt erg goed uit.

Wie lijkt het nog meer wat?

Zie http://www.pomar.nl/toernooien/pomartoernooi.htm

Pomar toernooi:

Op zaterdag 20 december 2008 organiseert Pomar voor de 43e keer haar traditionele Pomartoernooi. Het toernooi bestaat uit een rapidschaaktoernooi voor viertallen. Dit toernooi is in de loop der jaren uitgegroeid tot een zeer gezellig toernooi, met schakers van alle niveaus en uit alle windstreken.

Ook dit jaar kan iedereen zich met één of meerdere teams inschrijven voor dit toernooi. Een team hoeft niet per se uit clubgebonden spelers te bestaan. Inschrijven met een team is echter niet verplicht: men kan zich ook individueel of met een aantal spelers inschrijven. Van alle individuele spelers die zich niet in een team hebben opgegeven, zal de organisatie teams vormen van ongeveer dezelfde speelsterkte.

Dit rapidtoernooi gaat over vijf ronden en de bedenktijd is 20 minuten per persoon per partij. De groepen, bestaande uit 6 teams van 4 schakers, worden zoveel mogelijk op speelsterkte ingedeeld. Er zijn prijzen voor de spelers van de eerste drie teams per groep.

Het inschrijfgeld bedraagt ¤ 8,50 per deelnemer, inclusief een lunchpakket.

De inschrijving:
Het toernooi wordt gespeeld in het clublokaal van Pomar, een zaal in Sporthal De Schilp, Schaapweg 4 te Rijswijk.
De inschrijving aan het toernooi moet uiterlijk vrijdag 19 december 2008 bij ons binnen zijn.
Het inschrijfgeld dient te worden betaald bij aankomst in de zaal.Men kan zich schriftelijk, telefonisch of per e-mail onder vermelding van de speelsterkte opgeven bij: (...)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

23-11-2008 20:39 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Aanbevolen! (HSB spelers?) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat is een buitengewoon leuk en ontspannen toernooi.
Ik beveel het U zeer aan.
Destijds heb ik met het HSB bestuur er diverse keren aan meegedaan. Een team met mij aan bord 1 (eigenlijk te sterk), Van Zijderveld, Visser, Van der Stap, De Jong. Ik had enerzijds de indruk dat het op prijs werd gesteld dat het HSB bestuur meespeelde (waar kun je nog zo met een bestuur de vloer aanvegen, zeg nu zelf) en anderzijds een gewoon plezierige dag.
Er waren toen indelingen op sterkte: promotieklas en sterker, HSB 1e klas, HSB 2e klas, HSB 3e / 4e klas. Dat zal nog wel zo zijn. Er waren nooit veel KNSB spelers, het was vooral een HSB feestje.

Ik kreeg een uitnodiging van Prometheus, ik doe mee in een Prometheusteam.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 26-11-2008 at 13:55.

26-11-2008 13:55 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Rofl

Het team "Marco's Idee" doet mee, van DSC.

Alleen, Marco doet niet mee Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

19-12-2008 13:42 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Rofl

Het team "Marco's Idee" doet mee, van DSC.

Alleen, Marco doet niet mee Tong


Niet in het team met die naam nee. Marco heeft zich 'geplaatst' voor "Jong Leithen". Hoewel er zo te zien ook nog een plekje open is in "Redelijk jong Leithen". Jammer dat er geen leeftijden bij de teams staan.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-12-2008 13:49 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller